is this end?

16:13

Cześć.
Postanowiłam usunąć bloga, albo chociaż zawiesić....Blogowanie nie jest dla mnie już taką przyjemnością. Piszę, bo muszę. Zwykle tak bywało z moimi blogami, że nie miały nawet roku. Cóż, widać jest mi to pisane.
Chciałabym zacząć od początku, z czystą kartą. Najchętniej zmieniłabym link, nazwę, wygląd, tematykę, usunęłabym wszystkie posty.Zmieniłabym całego bloga. Ale jeszcze nie teraz. Teraz nie mam ochoty pisania. Robię sobie przerwę.Może to będzie tydzień? Może miesiąc? Nie wiem. wrócę kiedy będę miała ochotę.
Wtedy poinformuję was o zmianach. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. Zaglądajcie, bo jeśli wymyślę nazwę [i wszystko] to blog będzie funkcojonwał za tydzień, dwa. Spokojnie. Nie odchodzę całkowicie, to tylko przerwa. Teraz się żegnam.

You Might Also Like

9 comments

  1. Zostań!!
    Przecież dobrze Ci szło <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem czemu się poddajesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poddawaj się! Zrób sobie przerwę ale nie usuwaj bloga... Mam nadzieję,że wrócisz z głową pełną świetnych pomysłów! :*

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czasem potrzeba przerwy od bloga, ale nie usuwaj go, bo później możesz tego żałować. Zrób sobie małą przerwę, ale wróć :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie poddawaj sie
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrób sobie przerwę to zawsze pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przerwa w blogowaniu zazwyczaj pomaga. Mam nadzieję, ze wrócisz do nas z nowymi pomysłami :)

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka szkoda, ale wracaj jak najszybciej! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram