chill out ;)

11:36

Heloooł.
Niedawno wstałam, teraz popijam herbatkę. Dzisiaj będę miała raczej leniwy dzień. Posegreguję ciuchy do prania-na wyjazd i chyba zacznę się pakować.Już nie mogę się doczekać piątku ♥ Oby pogoda dopisała ;). Dowiedziałam się, że jednak nie będzie tam wi-fi i nie będę mgła nic napisać :(( Ale zaplanuję może 2 notki i.....zaprosiłam specjalnego gościa, który napisze posta :) Kogo? Tego wam na razie nie zdradzę, hahaa. Tak po za tym, to nie mam o czym pisać. Kupiłam laptopa.....nie mam tu na razie nic XD Zero zdjęć, także nie spodziewajcie się czegoś świetnego w tym poście. Mam tu kilka inspiracji z weheartit:


Dobra, ja lecę nagrywać ''get ready with me''...Chcecie? :)
Byyyee ;*

You Might Also Like

4 comments

  1. Pewnie ,że tak :)
    Świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. chcemy !

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcemy! :D

    U mnie konkurs na design, zapraszam :))
    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. chcemy ^^
    2 zdjęcie jest cudowne *_*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram