I don't care if I'm a misfit I like it better than the hipster bullshit.

19:11

Czeeeść!
Dziś przychodzę do was z postem o zmianach. Wraz z nowym, rozpoczynającym się rokiem szkolnym zmieniłam fryzurę i.....miejsce, w którym będę przyswajać naukę, czyli mój pokój :). Wczoraj była fryzjerka, poprosiłam o lekkie podcięcie końcówek, a ona obcięła mi chyba z 5cm ;-; I od nowa zapuszczanie :((. Obcięłam grzywkę na prosto i wraz z nią przekonałam się do koczka :). Zwykle go nie nosiłam, bo twierdziłam [i nadal tak twierdzę], że mam odstające uszy, ale cóż....mówi się trudno i żyje dalej ;p. Nie wiem, czy nie będę zaczesywać tej grzywki na bok, ale to niewielka różnica. Przykro mi, że moje zapuszczanie włosów poszło na marne.Niby to tylko te 5 cm, a jednak tak dużo ://. Dobra, rozpisuję się bezsensownie XD. Jutro wybieram się z Kariną do Wrocławia na spotkanie z Mikołajem i Dominikiem oraz........ szopinggggg :D Ehh..nie przynudzam, łapcie focie.
dzisiejsze :D


rip moje wwłosky [*]

''metamorfoza'' mojego pokoju :D [plz nie hejtujcie za bałagan]
Dobra, ja kończę :)
Enjoyyy

You Might Also Like

6 comments

  1. Śliczny koczek! :) Pokój fajny tylko...masz strasznie dużo rzeczy! xD

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny koczek :D
    fajny masz pokój ;))

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pokój :) I jaki bałagan? Ty nie widziałaś mojego... Ładnie wyglądasz w koczku :)

    Jeśli można: czy mogłabyś mnie wesprzeć w konkursie organizowanym przez Fabrykę Słów? Wystarczy w komentarzu do posta konkursowego napisać odpowiedni tytuł książki. Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie i pomożesz mi :) Będę bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. ladna fryzurka :D

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A jednak trafiąja się blogerki z tego samego miasta, haha ;) Uroczy koczek.
    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie zmetamorfozowałaś pokój :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram