eFoxcity.com

23:04

Hejheeej!
Przychodzę już całkiem wieczorkiem, ale to nic :D. Dziś przygotowałam dla was kolejne rzeczy z eFoxcity. Jak kiedyś wspominałam mają tam przecudowne i taniuchne rzeczy, a więc zapraszam tam :D.

1.Wholesale dresses/ Sukienki
Te, które wpadły mi w oko:
1|2|3

2.Wholesale Chila Clothing/ Tanie, chińskie ubrania.
Rzeczy, które wpadły mi w oko:
1|2|3

3.Drop ship clothing/ [nie umiałam przetłumaczyć]
Rzeczy, które wpadły mi w oko:
 1|2|3

Chciałabym mieć wszystkie te rzeczy, które wam tu pokazałam. Klikajcie z boku w banner eFoxcity i zerkajcie na linki przekierowywujące w tym poście :*

Niedawno na instagramie chwaliłam się prezentem od ww. firmy :D
http://instagram.com/p/cWDojcCC0I/
Dobra, lecę ;*
Papatqi <3

You Might Also Like

2 comments

  1. ostatnia kurteczka śliczna :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 sukienka <3 z tych "tanich, chińskich ubrań" koszulka strasznie ładna *_*
    a z tej ostatniej "kategorii", że tak to nazwę ;p śliczne wszystko ;3

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram