I'm baaaackk!

18:19

Czeeeeść!
Jestem, wróciłam :D. Ile mnie nie było? Ok. dwa tygodnie :p Nie tak dużo. W tym czasie nic specjalnego się nie działo. Nie robiłam nic po za jeżdżeniem na odkryty basen- tylko żyć! To najlepszy sposób na przeżycie tych upałów. Przez ten czas pracowałam też nad designem bloga, wiele się nie zmieniło, ale zawsze coś. Później dodam nowy nagłówek, bo ten jest jakiś nieudany i w ogóle niedopasowany :p. Cieszycie się z mojego powrotu? :> Mam już pomysły na kolejne posty, a więc spodziewajcie się ich niebawem. No i co.....nie mam co tu dalej pisać. Zabieram się za szykowanie dalszych blogowych ''niespodzianek''. Papatqiiii ;*






You Might Also Like

8 comments

  1. Fajnie, że znów piszesz :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    http://patrycja-patrycjaa.blogspot.com/
    Jeśli się spodoba zaobserwuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że wreszcie wróciłaś, ale miałam wrażenie, że Ciebie nie było z jakiś miesiąc, a to tylko 2 tygodnie, haha ^^

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że wrócilaś :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie ze wrocilas ;)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się bardzo cieszę ,że wróciłaś ♥ Ale pisz częściej posty :)
    zapraszam do mnie na konkurs ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to super,że już jesteś! :*

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super, że wróciłaś :DD

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram