jedziemyyy,jedzieeemyyyyy

22:45

 Helooołkaaa ;D.
To już raczej ostatni post przed moim wyjazdem. Chciałam się pożegnać <3. Zaplanowałam dwa posty, na 18 i 20 sierpnia, oba o godzinie 12:00 będą już tutaj, więc zaglądajcie :D. Jejq, ja chcę już jechaaaaać, jechaaaaać!!! Odbija mi troszke,jest prawie 23, a ja posta piszę XD No dobra, przyszłam się tylko pożegnać. A więc żegnajcie kochani, będę tęsknić <33 Kocham waaaaas sialalalalalalaaaaaaaaa <33

Na koniec stara fotka i dzisiejsza przeróbka:

Byeee <33

You Might Also Like

10 comments

  1. Świetne przeróbki :))

    Miłej zabawy ^^
    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanie: na jakiej stronie przerobiłaś ostatnie zdjęcie? :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne przeróbki *.*
    Miłej zabawy ! + Czekam na posty !

    boredomoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. heh super fotki :D

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne przeróbki!
    Miłej zabawy! ;*


    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, fajne przeróbki xd Udanego wyjazdu :)

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. udanego wyjazdu ;D

    obserwujemy ? odpisz u mnie ;D
    http://blondynka-przedstawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak przerabiasz zdjęcia? Chodzi mi o to 2 jak dajesz np. ten napis "go to hell" albo jak robisz lustrzane odbicie. Bardzo mi się to podoba ale nie ogarniam programów graficznych XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram