Już niedługo szkoła...

16:03

Cześć ludzie! ♥
Tym razem posta nie piszę Zosia lecz Gabriela z bloga www.my-life-is-pastel.blogspot.com. A więc Zosia poprosiła mnie o napisanie jakiegoś posta dla Was, ponieważ pojechała nad morze do Kołobrzegu. Ja właściwie ten post miałam napisać we wtorek, ale oczywiście zapomniałam. No nic, trudno. Jak wiecie już się zbliża wrzesień, a wiążę się to z tym, że się znów rozpocznie rok szkolny, nauka i to wszystko. Ja osobiście mam 13 lat i w tym roku idę do klasy 1 gimnazjum. W klasie będę z kilkoma znajomymi z byłej klasy. Nie idę do gimnazjum rejonowego, ponieważ stwierdziłam, że zbytnio mi się ono nie podoba i po prostu wybrałam gimnazjum które jest troszkę daleko od mojego domu, a więc będę dojeżdżać. Jednak mi to się całkiem podoba, bo jak czasami będę wracała na pieszo to będzie śmiesznie i w ogóle :D Jeśli chodzi o moje przygotowanie, to mam już prawie wszystko kupione. Większość rzeczy była zamawiana przez internet, a zeszyty kupiłam w Kauflandzie po promocji, haha. A jeśli chodzi o plecak to właśnie dziś mi doszedł i jest on z Pumy. Piękny ♥ ;D Dobra nie będę Was już zanudzać :)

A Wy do której klasy idziecie po wakacjach?

You Might Also Like

5 comments

  1. ja też idę do 1 gim. :)

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja idę do drugiej klasy gimnazjum ;)

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do szóstej :>

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też 1 gim :) Nie mogę się doczekać, żeby poznać nowych ludzi w klasie :)

    P.S. Zapraszam na nowego posta!
    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do 3 gimnazjum :o Pozdrawiam!

    mystylleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram