Moi ulubieńcy.

12:00

*huhuh, teraz pewnie znów się opalam :D
Cześć!
Dziś przychodzę z potem o moich ulubieńcach, nie wiedziałam o czym napisać, więc jest to xD
1. 30 seconds to mars

Słucham ich od niedawna, ale już kocham <3

2. Avril Lavigne
Avril słucham od baaaaaardzo dawna, nie znudziła mi się <3
3.Lana Del Rey
 
Lancię też słucham od niedawna, ale ♥♥♥

Ich wszystkich kocham po równo ♥
Albo Avril troszkę bardziej, bo słucham jej od 2008r. ♥
Następna notka pojawi się już po moim przyjeździe, czyli gdzieś 25 sierpnia :D.
Byeeee ;*

You Might Also Like

3 comments

  1. Też słucham Avril. :)
    Obserwujemy ? napisz u mnie
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też słucham lany del rey :D
    + obserwuje i liczę na to samo welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też słucham Lany, aczkolwiek Avril nie trawię ;).
    Czekamy na następny post! :).

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram