New in +wyniki mini konkursu.

18:19

Helolololooooo.
Dziś przybywam z małym ''new in''. Otóż wczoraj byłam we Wrocławiu i ogólnie miałam nic nie kupywać, ale kiedy zobaczyłam takie zniżki w claire's stwierdziłam, że nie wyjdę z pustymi rękoma i tak jak postanowiłam- tak zrobiłam. Wszystkie torby i plecaki były za 25zł, a gadżety, japonki i okulary za 10zł. W claire's to niespotykane, więc wykorzystałam okazję :D. Kupiłam plecak....z Hello Kitty! Jestem ogromną fanką tego kociaka xD. Jutro jadę do Kołobrzegu, więc kupiłam też japonki. Wszystko na zdjęciach jest pokazane :).

Jejuuuu, jak mi się te rzeczy podobają ♥
Plecak za 25zł, a japonki 10zł :)

+WYNIKI MINIKONKURSU Z TEGO POSTA http://czarne-chmury.blogspot.com/2013/08/mini-konkurs.html#comment-form
Wygrywa Dara Z. zaraz napiszę na maila i proszę o jak najszybszą odpowiedź, inaczej pocztówka leci do Gabrieli.
Na koniec ja: hehehehe
Lecę się pakować, bo jeszcze nie jestem gotowa hahahaahah.

You Might Also Like

7 comments

  1. fajne japonki :)
    hehe.. kiedyś lubiłam HK :p

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziasty plecaczek ;* Sama bym taki chciała ^^

    Dziękuję :)) Wysłałam adres mailem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny plecak. :)
    Może sie przejadę do claire's: )

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne japonki :>

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny plecak ! też taki chcę *.*

    boredomoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram