Spotkanie z Dominikiem i Mikołajem 30.08.2013r.

22:59

Cześć, hejka, heeeej!
Dziś opowiem wam o wczorajszym spotkaniu z Dominikiem i Mikołajem. Eh...powiem tylko tyle: było wspaniale ♥ Przed 15 weszłyśmy z Kariną do Mcd po picie, patrze, a tam Mikołaj w masce i Dominik w rekinowym [?] kombinezonie i okularach siedzą z jakimiś dziewczynami. Chciałyśmy podejść, ale jakoś tak głupio nam było XD Dobra, ledwo przed 15 wyszli z mcd i usiadli na ławce. Pierwsze dziewczyny już się zbieraly, więc i my podeszłyśmy. Zrobiła się całkiem spora grupka. Na samym początku były zdjęcia. Zrobili sobie zdjęcia ze wszystkimi co chcieli, po kilka razy. To było bardzo miłe i uprzejme z ich strony ♥.

Później autografy. Boooże, jak te laski się pchały to ja nie wierze. Jakoś nam się udało i mam autograf ''Mikusia :*'' oraz ''Regullar Jellyholic'a'' .

Ehhhh najlepszy dzień ever ;// <3. Później przyszła jakaś dziewczyna, której śpiewaliśmy Sto Lat XD Wgl. nie wiedziałam na początku o co biega, ale zanuciłam cośtam xD No i tak oto spotkanie dobiegło końca, bo Directionerki [większość dziewczyn tam, na spotkaniu] namówiły chłopaków na This Is Us ;-; Nagrałam kilka filmików na spotkaniu, ale nie zrzuciłam ich, bo mój program do przerabiania filmików nie rozpoznaje formatu .mov :<<  Byłam troche zawiedziona, że tak krótko to trwało, dlatego na koniec wybrałyśmy się z Kariną na zakupki :D Moje jak najbardziej udane! Kupiłam koszulę w KappAhl'u za 30zł na przecenie :). Łapcie potrzęsioną i nieogarniętą focię w przymierzalni (jedynie taką mam w tej koszuli).
Więc dzień zaliczam do jak najbardziej udanych!!  :D Może ktoś z was też był na spotkaniu?
Dla was jeszcze focia całej grupy, wzięłam ją z konta Mikołaja na fb XD
Dzisiaj Dominik dodał na YT filmik ze spotkania, łapcie:
Ehhhh...najlepszy dzień ever <3
Mam do was jeszcze pytanko, jaki chcecie zobaczyć filmik nagrany przeze mnie? Piszcie swoje propozycje, bo ja nie mam kompletnie pomysłów :((.
Dobra, spadam, dobranoc <3

You Might Also Like

5 comments

  1. koszula śliczna :))
    Mikołaj <33 zazdro ^^

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych chłopaków, i'm sorry xd ;o
    fajna koszula :)

    www.anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że byłaś na spotkaniu :) Ile masz wzrostu ? Bo wydaje mi się, że oni są bardzo wysocy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeem....nie, to ja jestem krasnoludem xD

      Usuń
  4. Świetna koszula *o*

    http://lifestyle-lenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram