TOP 3 ULUBIONE PIOSENKI- sierpień

12:00

*Ja jestem nad morzem, pewnie opalam się na plaży, heheheh
Cześć!
Dziś przychodzę z listą ''TOP 3'', czyli moje ulubione piosenki w sierpniu. Zapraszam do przesłuchania ich:

1. 30 seconds to mars- Do or Die
 kocham, kocham, kocham ♥

 2. Margaret- Tell Me How Are Ya

Ogólnie to nie słucham takiej muzyki, ale ta piosenka wyjątkowo wpadła mi w ucho :D

3.Avril Lavigne- Here's to never growing up

Avril, cudna jak zwykle <3

Mam nadzieję, że notka się spodobała, ja jestem nad morzem i nie mam dostępu do internetu :((
Byeeee <3

You Might Also Like

6 comments

  1. Avril <333

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A. Lavigne kiedyś często słuchałam. :)
    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Avril ♥ Jesteś Little Black Star? :)) - ja tak ♥

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. znam tylko dwójkę :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś słuchałam Avril ;D

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram