zjadłam tytuł, sorqaaa

11:46

Helołhelołheloł!
A więc wróciłam! Znaczy się wróciłam w  sobotę, ale nie napisałam posta, bo chciałam spędzić czas ze znajomymi :) No niestety to już koniec wakacji. Ja nie mam jeszcze książek, ale ok.. Chcę nagrać back to school, ale na razie nie mam prawie nic, więc.......
Dobra, ogólnie to w tym poście chciałam się was zapytać, czy wolicie jednego długiegoooo i ze wszystkimi zdjęciami posta z kołobrzegu, czy, żebym rozbiła to na części? Na razie lecę, zostawiam dwa kołobrzegowe gify i czekam na wasze odp, <3
xoxo.


Jak wam się podobają gify?
(nie powiększyłam ich, bo jakość raziła)

You Might Also Like

4 comments

  1. Rozbij to na części :D

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbij na części ;D

    Ps. jak udało ci się nawiązać współpracę z EFOXCITY?


    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz mega fajne gify :))
    A posty lepiej na części ;*

    PS.: Jeszcze raz bardzo dziękuję za cudną kartkę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. na części! :)
    super gify ^^

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram