何とかかんとか

18:13

こんにちは
(cześć^)
Jak tam leci?  U mnie spoko.....tylko jestem chora... #OnlyZofia potrafi rozchorować się na drugi tydzień szkoły-B R A W O. Dlatego też dzisiaj nie byłam w szkole i w tym czasie zrobiłam sobie design :). Mnie osobiście się podoba, jest taki klimatyczny. A wam? Podziel się swoją opinią na jego temat w komentarzu! :). Jutro już idę do szkoły, bo nie chcę mieć tylu zaległości ;-; Katar mnie męczy, ale cóż..Dzisiejszy dzień spędziłam w łóżeczku z laptopkiem, lekami i herbatką ♥ Czego chcieć więcej? no czego? Poprzerabiałam sobie fotki w XiuXiu i tak jak mówiłam już- zrobiłam design :).
Srutututu, gadugadu,  blahblahblah (tytuł posta po japońsku)
Ostatnio mam fazę na Japonię i Azję....stąd też powitanie i tytuł posta XDD
Dobra nie przynudzam, łapcie dzisiejsze foteczkiiii xD

to akurat wczorajsze XD


Hehehe, z kokardeczką HelloKitty, how sweet ♥
Coś mi już odbija, idę!
Ciaobao! ;D

You Might Also Like

10 comments

  1. świetny blog <3
    Obserwujemy ? jak tak to zacznij i napisz u mnie , odwdziecze sie :)
    http://dyska20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :)
    Obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie :*
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post ;)
    _______________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, fajne zdjęcia xd Ja już jestem przeziębiona :(((


    lifestyle-lenny.blogspot.com - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia :)

    Czy mogłabym poprosić o kilkukrotne kliknięcie w czerwony ciąg słów ( link ) "sheinside" ? Jest to bardzo dla mnie ważne :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/2013/09/przeglad-sklepu-sheinside-konkurs.html
    Odwdzięczę się i polece twojego bloga w poście :)
    Dziękuję bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia! super piszesz! ciekawie, miło się czyta twoje notki ;33 i wygląd twojego bloga jest super!
    ---------------------------------------------
    OBSERWUJEMY? JA JUŻ!!!!!!
    majkamoryn.blogspot.com
    ----------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny wygląd bloga ;d

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładnego bloga ! daję 9/10 ! dodawaj trcohę większe zdjęcia,bo widziałam,że są trochę małe :),ale tak to <33333

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram