duża bluza ♡

23:01

Heeiiii!
Wiem, że nie pisałam już tydzień, ale to przez szkołe. Codziennie z każdego przedmiotu mamy zadanie- to jakaś masakra!! Jednak jest coś, co ostatnio podnisło mnie na duchu, a mianowicie komentarz Mery na moim instagramie! ♡ No wg. niej jestem prze słodka! Jak to przeczytałam to mało co zawału nie dostałam! ;o Ale ok, to tylko takie małe wtrącenie do posta..
Przychodzę ogólnie z dzisiejszym luźnym outfitem:


 |bluza-forever 18|spodnie-pepco|buty-allegro|
Bluze pożyczyłam od starszej siostry, dlatego jest luźniejsza, lubię to
Na nogach miałam creepersy więc nie widziałam sensu robienia im zdjęcia, skoro dobrze je już znacie :) Wybaczcie tak rzadkie pojawianie się postów, ale wracam ze szkoły 15-16 najczęściej ide spać, budze sie po 18, robie zadanie i ide spać....tak wyglądają moje dni.....
W ten weekend nagram room tour, obiecuję!

Teraz już lecę spać xD
Jak się podoba mój outfit?

Byeeeee!

You Might Also Like

5 comments

  1. Widzę że mój dzień wygląda podobnie jak twój - szkoła i spanie ;D
    Bluza ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. duża bluza *_*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam duże bluzy *,*

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram