First day at school.

21:03

Ehh......
zaczęło się...
wstawanie o 6/7 i monotonność. Wstaje, ide do szkoły, wracam, jem, ucze się, uczę się, uczę się- zero czasu wolnego. No tak, w końcu to gimnazjum, a nie podstawówka. Jak na razie podoba mi się w moim gimnazjum, klasa też spoko :D. Poznałam się już ze wszystkimi więc jest oki :D. Nie załamuję się tym, że będzie więcej nauki. To oczywiste. W końcu nauczyciele chcą nas przygotować jak najlepiej na testy gimnazjalne/szóstoklasisty. Chcą, żębyśmy mieli dobrą przyszłość. Nie chcą dla nas źle. Dobra, kończę już te moje ''mądre'' gadki :D Jak u was w szkole? Podziel się w komentarzu!!! Chciałabym też powiedzieć, że posty nie będą się teraz pojawiały tak często. Postaram się o dwa posty w szkolne dni i dwa w weekendy. Zrozumcie mnie- zaczęłam gimnazjum, chcę się podnieść w nauce i mieć dobre stopnie na koniec.

robione w niedzielę  :D
Dobra, żegnam się z wami, powodzenia w szkole!! <3
Enjoyyy

You Might Also Like

3 comments

  1. NAWZAJEM ;)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie okii, też nie mam zbytnio czasu dla bloga :((

    - lifestyle-lenny.blogspot.com -

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie spoko :)

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram