goodbye summer 2013

21:00

Cześć, hejka, hej!
Jak wszyscy wiemy- już jutro usłyszymy pierwszy dzwonek. Wakacje dobiegły końca. Dzisiejszy dzień wykorzystałam w 100%. Byłam z Marti na pizzy i ogólnie tak pozytywnie było.Beka z wszystkiego i wszystkich, więc oki.
A już jutro- nowa szkoła, nowi ludzie, nowi nauczyciele, nowe otoczenie. Gimnazjum...
Ja się bardzo cieszę, że to już jutro, nawet nie wiecie jak bardzo :D
Jakoś nie mam za bardzo weny twórczej na pisanie tego posta, więc wstawiam foty. Na rozpoczęcie ubieram cvreepersy, rurki, koszule i zwykły, czarny sweterek z lumpa :)

okii..
w kiku sb

beka w biedronce XD

słitka musi być <3
 A jak spędzałam wczorajszy wieczór?


Ehh...szkdoa gadać.
Powodzenia jutro kochani <3
Enjoyy
podesłane przez Natalię :) Dzięki kochana <3

You Might Also Like

7 comments

  1. Ja tam z optynizmem patrzę na szkołę! ;)


    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ehh, nie było tak źle ;)

    - lifestyle-lenny.blogspot.com -

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam dzisiaj pierwszy dzień w gimnazjum, ale jest ok ;)

    jak masz czas i chęci to wpadnij http://swiat-wedlug-tori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi Zosia już w gimnazjum,a przypominam sobie te przerwy jak rzucałyśmy się chclebem na boisku :D.Pamiętasz? :*.
    Zapraszam do mnie :D
    kaaro-karo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :)
    ja też dzisiaj miałam 1 dzień w gim :33

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia. Powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram