My weekend morning routine :)

22:04

Heeeii!
Dziś znowu filmik.....
Wybaczcie, że ostatnio dodaje same filmiki, ale nie mam czasu na pisanie notek :(( Filmik przerobie, cyk cyk i wrzucam, a nad notką muszę się zastanowić na co niestety nie mam za bardzo czasu.....
Weekend minął pozytywnie, a jak wam? Dzisiaj zaprosiłam Karine i nagrałyśmy 2 filmiki [znoooooowu filmiki? T A K]. Spodziewajcie się ich na moim kanale w tygodniu :) Było zabawnie.....
Łapajta filmik i cieszta się :).

Mam nadzieję, że nie przedzkadza wam to, że ciągle dodaje filmiki. Po prostu tak mi wygodniej i szybciej, ale jeśli wam to przeszkadza to dajcie znać, w końcu bloga piszę również dla was i chcę, żebyście czuli się tu dobrze :). Mam nagranych kilka filmików na zapas, więc pojawią się w tygodniu :). Od kiedy mam czym nagrywać- robię to praktycznie cały czas, więc szykujcie się na ''rewolucje filmikową'' z mojej strony :). Dobra kończę już serio XD Baaaaaaaaaaaj <3

You Might Also Like

2 comments

  1. hehe filmik widziałam najpierw na yt zanim trafił na bloga :D jest super.. hmm. Koksu też wystąpi w kolejnym filmiku ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kubek z batmanem! Czekam na więcej filmików bo są świetne!

    Ω Δ • Δ ™ ◢◤ †

    Ciebie obserwuję od dawna, zapraszam do mnie - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram