Paski.

21:39

Cześć, hejka, hej!
Przychodzę późnym wieczorem, ale to po to, aby pokazać wam mój dzisiejszy OOTD. Byłoo ciepło więc taka stylizacja luźniejsza. Dzisiaj przyszła paczuszka z eFoxcity.com więc wykorzystałam spineczkę, którą dostałam w ramach współpracy :). Zaaaawsze chciałam taką mieć, jest cudowna! >TUTAJ< macie do niej link :). Kiedy już ją zamówiłam okazało się, że prawie identyczne spinki pojawiły się w chińskim markecie. Zanim doszła ta moja to musiałam sobie już kupić. Oczywiście nie są identyczne. Z chińskiego nie ma tych czarnych linii i jest bardziej biała od tej z efxc, która jest troszkę mniejsza. Więc obu na włosach raczej sobie nie ponoszę, bo jak to będzie wyglądało...
Dobra, troche już przeciągam.

ta jest z efxct.
|naszyjnik-claire's|koszulka-sh|spodnie-pepco|buty-allegro|sweterek-sh|
TAK MIAŁAM NA SOBIE BUTY I SWETEREK, ALE NIE ZROBIŁAM ZDJ.
SWETEREK-ZWYKŁY CZARNY
BUTY- DOBRZE WAM ZNANE MOJE CREEPERSY ♥
Dobra, żegnam <3
Dobranoc!!
Enjoyyy!

You Might Also Like

1 comments

  1. hahha świetna spinka!

    Obserwuję od dawna, zapraszam do mnie nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram