Platform sneakers

22:59

wczoraj kupiona bluza-Pepco, 19.90
Hei, hai, hello!
Dziś przychodzę już praktycznie przed położeniem się do łóżka, ale coś zmusiło mnie do napisania tego posta, bo wiedziałam, że nie będę miała jutro czasu :((. Zmieniłam design bloga i zrobiłam go całkowicie sama, ha! musiałam się pochwalić :). Jak wam się podoba?
Dziś nie poszłam do szkoły, bo mama obudziła mnie o 8, więc pozwoliła mi zostać w domku.
Wiedziałam, że to będzie dzisiejszy dzień ...tak jest, po tygodniu oczekiwania przyszła paczka z moimi wymarzonymi butkami ♡ Od razu przymierzyłam je i latałam po całym domu. Okazały się troszke za duże, ale lepsze to, niż za małe ;) Napchałam sobie tam odrobinę waty, żeby mi tak nie latały, ale ćśśśśśśśśśś :). Fotki dzisiejszego ootd:
tu akurat w pidżamie, jedno z pierwszych zdjęć tych butków <3 Lubię to zdjęcie ;)



|bluza-pepco|spodnie-Pepco|buty-Allegro|

Ja lecę spać, żeby się jakoś wyspać [i tak mi się to nie uda xD].
Piszcie jak się podoba ootd i design bloga

Paaaaa!

You Might Also Like

4 comments

  1. świetne trampki :) nosiłam takie pod koniec lat 90-tych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty! *.* Design mi się podoba :))))

    lifestyle-lenny.blogspot.com ~ ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. heh.. fajne buty i bluza ;)
    ładny wygląd bloga :d

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny filmik! ♥
    Jeśli chodzi o design bloga to też może być ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram