RINGS & TINGS

14:59

W sobotę napisałam do firmy Rings&Tings o współpracę i.....
zgodzili się! :)))
Ucieszyłam się bardzo, bo moja współpraca z efoxcity dobiegła końca :((. Postanowiłam napisać do kilku innych firm i jedna z nich już się zgodziła! Ciesze się niezmiernie!
I jeszcze jedno.....

Cieszycie się?
Oferta ta jest tylko dla was- moich czytelników ;)
Skorzystacie, czy nie bardzo? ;)))
Czekam na wasze odpowiedzi i jeszcze raz dziękuję firmie Rings&tings za szansę :))
Pozdrawiam!!


MAM OGROMNĄ PROŚBĘ! KLIKAJCIE W BANNER ROMWE Z LEWEJ STRONY! KTO KLIKNIE NAJWIĘCEJ RAZY (napisz w komentarzu) ZROBIĘ MU PODOBNY DESIGN DO MOJEGO! PROSZĘ, ZALEŻY MI NA TYM! <3

                                 RINGS & TINGS

You Might Also Like

9 comments

  1. klikłam.:) gratuluję współpracy.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam z kilkanaście razy, hahhah <3

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknęłam kilka razy ;]] nie liczylam.... nie ważne :p

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknęłam z 20 razy ;D

    my-lucky-reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :)
    kliknęłam
    obserwujemy ?
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog :)
    kliknęłam i obserwuje
    gratuluje współpracy ^^
    http://kamilowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknęłam powyżej 61 razy, dalej nie liczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nawiązujesz współprace z firmami?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram