Photos from Kolobrzeg!

13:24

Hej!
Pod ostatnim postem nie było w ogóle komentarzy ;o Zdziwiłam się trochę, ale ok xD Dzisaj przychodzę ze zdjęciami z kołobrzegu. Mam nadzieję, żę będzie chociaż jeden komentarz, bo trochę się natrudziłam przerabiając je wszystkie. Są to głównie moje zdjęcia, osobną notkę zrobię ze zdjęciami takimi.....beze mnie, bardziej widokowymi. A więc oglądajcie :D























Mam nadzieję, że się podobały! Wgrywały się chyba z godzine -,- Doceńcie moją cierpliwość XD
Paaaaa <3

You Might Also Like

12 comments

  1. ładne zdjęcia ;d

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia ♥ hahah, doceniłam xd

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie nie wiem co się stalo z komentarzami bo ja u ciebie komentowalam. U mnie bylo to samo.

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia i ładnie wyglądasz w leonkach(?) ogólnie to najbradziej podoba mi się 9 zdjęcie od góry:)

    amolsandamols.blogspot.com - zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia! 14 zdjęcie mi się podoba najbardziej chyba, w sumie to wszystkie są śliczne ;)

    szpartyna097.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne lenonki ♥
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, obserwuje i licze na rewanz

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kołobrzeg jest wspaniałym miastem, byłam w tych samych miejscach co ty :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, uwielbiam nadmorskie miejscowości :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, super design ;) Jesteś mega śliczna :> Świetny blog! Oczywiście obserwuję i jeśli Ci się u mnie podoba też zaobserwuj. BUZIAKI :* Będę tu częściej wpadać. Czekam na nowy post :)
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram