200!

10:39

Heeii!
Chciałabym wam bardzo, ale to bardzo podziękować za 200 obserwatorów, a nawet 210! <3 Jak widzę, że przybywa was tu coraz więcej to od razu robi mi się ciepło na serduchu <3 Dziękuję, że jesteście, dziękuję, że ktoś w ogóle czyta te moje ''wypociny'' <3. Jej, nawet nie wiecie jak się cieszę! Między innymi jest to zasługa kochanej July i Mery, za co bardzo im dziekuję <3 I mam małą prośbę, a mianowicie Ty, tak właśnie, TY! napisz w komentarzu skąd dowiedziałaś/dowiedziałeś się o moim blogu! Jestem bardzo ciekawa waszych odpowiedzi ^^
jejuuu, jakie stare XD z sis :*

You Might Also Like

10 comments

  1. Już sama nie pamiętam XD Ale chyba z komentarzy pod kogoś postem ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko,to było tak dawno więc nie pamiętam kotek :) gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Ja czytam tw bloga od paru miesięcy. dokładnie od 4 albo 3. I pamiętam, że to było coś takiego, że odwiedzałam blogi i sprawdzałam i natchnęłam się na twojego i bardzo mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże.. nie pamiętam xdd
    Fajne zdjęcie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Um.. tak dziwnie, hah.
    Byłam na insta itsmery i akurat ty dodałaś link do swojego bloga. Więc postanowiłam wejśc :-)
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. July dała link z twoim blogiem na fb

    OdpowiedzUsuń
  7. O twoim blogu dowiedziałam się na fp July ;3
    Gratuluję ^^

    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. O Twoim blogu dowiedziałam się od Mery :) I również uważam że Twój blog jest bardzo ciekawy :) Gratuluję liczby obserwatorów.

    Zapraszam do mnie ----> nicola-nicolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja to już nie pamiętam xdd ale chyba z komentarzy :))
    gratuluję :*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czytałam twojego poprzedniego bloga ( chodzi mi o ciamciaramciam) Spodobał mi się twój styl pisania i trafiłam tutaj.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram