hello autumn!

18:24

Heii!
Dzisiaj post typowo jesienny <3. Kocham jesień.....nie tylko taką ''pogodną'' ale i deszczową! To jest właśnie to co w niej lubię.Szarość, deszcz, ponurość, a po chwili wszędzie złociste liście ....a  po za tym w listopadzie mam urodziny, yaaay! JESIEŃ ♥ Wreszcze możemy zacząć zakładać grube swetry, kurtki, czapki i getry [tak, GETRY, nie legginsy].
Niestety są też negatywne strony, a mianowicie.. ZIIIIMNO ;// Mega zimno.
Mam dla was kilka inspiracji prosto ze strony weheartit.com


Takie typowo jesienne wieczory to: książka, ciepłe kakao bądź herbata, łóżeczko i grube skarpety. Ahhhh <3 Na samą myśl się cieszę, a co to będzie jak sprawdzi się  w praktyce <3



Wczoraj jak wiecie spałam u Kariny. Było spucio <3 Zamówiłyśmy pizze i wgl. gadałyśmy sobie, było serio fajnie..
Dosłownie przed samym wyjściem kupiłam sobie sweterek, żeby mieć co na siebie ubrać dzisiaj. Był ostatni, mój rozmiar ♥ No może troszkę większy, ale nie wygląda to źle. Chciałam go już od tygodnia, ale jak zwykle ''po wypłacie'' -.- No i okazało się to wreszcie zgodne z prawdą, bo tekst ''po wypłacie'' zawsze był zapomniany... Dobra...trochę się rozpisałam, ale nie napisałam wam jeszcze jak ten sweterek nie wygląda..nie zrobiłam jeszcze zdjęcia, ale jest to taki pastelowo różowy sweterek z białą koronką na przodzie! Kocham wszystkie koronkowe rzeczy ♥ Dałam za niego 30 zł, więc to nie dużo :). Ehhhh a teraz robię zadanie....trzeba wrócić to realuuu, więc żegnamy sięęęę!
Bayyy kochani! <3

*Jeszcze, żebyście nie zapomnieli jak wyglądam ;*

You Might Also Like

6 comments

  1. Ciekawie piszesz c: Fajne zdjęciaa :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjecia!!
    Zapraszam do mnie do obserwacji i itp
    http://my-life-iscrazy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile się nie mylę widziałam zdjęcie tego sweterka na insta :3

    ◄ lifestyle-lenny.blogspot.com ►

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ♥ Zapraszam do mnie : diana-dianaa-diana.blogspot.com Obserwujemy ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. również uwielbiam jesień <3 *.*
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię jesień ale tylko słoneczną, bo przy deszczowej pogodzie jeszcze bardziej nic mi się nie chce..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram