pururuururur

15:46

 Hei!
Dosyć dawno mnie tu nie było....Nie lubię niedziel....bardzo nie lubię....i to nie chodzi o to, że jutro do szkoły, tylko nie chce mi się uczyć na następny dzień, odbraiać lekcji...
Wczoraj Marti u mnie spała,bo moi rodzice jechali do Opola i przez połowę nocy byłyśmy same muahahha. Pozytywny dzień. Zamówiłyśmy pizze, zrobiłyśmy sesję, byłyśmy na ''dEfekcie Motyla'' w BCK no i nagrałyśmy filmik. Nie bierzcie go na poważnie, był nagrywany dla fun'u :) Wgrywa się na YT więc potem edytuję posta i go dodam. Głównie przyszłam tutaj ze stylizacją, bo dawno ich tu już nie było :)
Marti dała mi kilka ciuchów, których nie nosi, więc mam nowe ''nabytki'' (KC MARTI <3). Są to trzy sweterki i koszulka :). Baaardzo mi się podobają, są megaśne ♥ Jeden z nich widzicie na dzisiejszych zdjęciach :). Lubię takie ''over size'owe'' swterki, które można nosić do legginsów :). Wczoraj kupilam też swoje upragnione skarpetki z koronką ♥. W chińskim za jedyne 3.59 B| . Wykorzystałam je w dzisiejszej stylizacji. W ogóle to za tydzień spotykam się z czytelniczką :) (Patrycja, jeśli to czytasz to pozdrawiam i do zobaczenia za tydzień ;*). Mam nadzieję, że będzie fajnie. Puff, rozpisałam się-jak nie ja!

Zbliżenie na butki i skarpeteczki, kocham je <3
Na zdjęciach tego nie widać, ale sweterek jest w takie wzorki szaro-pastelowo różowo-białe :). Efekty sesji, którą robiłyśmy wczoraj zobaczycie niebawem, bo tych zdjęć trochę jest, a nie chce mi sie na razie przerabiać #ZosiaLeń XD
|Sweterek-od Marti ♥|Legginsy-H&M|Skarpetki-chiński|Buty-allegro|
Jak wam się podoba mój dzisiejszy outfit? Jaki chcecie zobaczyć filmik na moim kanale?
XOXO <3

+FILMIK

http://www.youtube.com/watch?v=WyhW0wLnyVo

You Might Also Like

8 comments

  1. Świetne buty, świetny sweter, świetne legginsy, świetne skarpetki, Jezu wszystko jest świetne XD ♥

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobnie w niedzielę. Nie chce mi się nic. Taki leń.
    Ładny sweterek ;)

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ♥♥
    Obserwuję ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te buty, fajna stylizacja :-)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Także bardzo nie lubię niedziel, one mnie strasznie przytłaczają, w nie nigdy się nic nie dzieje, tylko kościół, nauka i tyle. Skarpetki bardzo fajne, strasznie mi się podobają!

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny sweterek :)

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super skarpetki! :D
    www.enjoylifesaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U jakiego sprzedawcy kupowałaś trampki? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram