Sesja +dwa filmiki.

19:45

Heei!
Dzisiaj wybrałam się z kochaną mamusią na sesję <3. Co tu dużo mówić? Zdjęcia typowo jesienne :). Dzisiejszy dzień był fajny.. Kiedy się obudziłam świeciło słoneczko <3. Dlatego postanowiłam pójść z mamą do parku na jakieś zdjęcia, przy okazji nagrałam filmik :). Kiedy wróciłyśmy do domu zamówiłam pizze, mniam <3. I tak minął dzisiejszy dzień. Teraz siedzę przy laptopku, z herbatką i cieszę się końcówką soboty! :)















                                                                                          photos by my mom <3
Zdjęć nie przerabiałam. Szczerze? nie chciało mi się :p Ale uważam, że takie też są ok :). Łapcie filmiki:
drugi filmik mi się nie chce dodać, więc kliknij tutaj, żeby do niego przejść :)
Ten drugi był nagrywany dzisiaj :).
Jak wam się podobają zdjęcia?
Lecę, papatki :*

You Might Also Like

7 comments

  1. Ślicznie! ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia ;d
    i fajne filmiki ^^

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę takie sesje z mamą! Hahahaha śmieszny filmik! Mamo zrób mi herbatę! Mamo gdzie jest moja koszulka, ta biała na ramiączkach?

    | julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog :)
    będę zaglądać
    i zapraszam do mnie na nowego posta:
    http://akssamitne.blogspot.com/2013/10/swag.html
    jeśli zaobserwujesz odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, a i bez przerabiania są cudowne! stylizacja super :))
    followmedowntothewonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram