Sheinside

14:06

Heei!
Za pewne nudzą was takie posty, i wiecie dużo o tej firmie, ale wybaczcie....muszę!
Chcę zacząć współpracę z sheinside :D Przedstawię wam tutaj kilka moich ulubionych rzeczy z tej firmy, które w wyniku współpracy zapewne sobię zamówię :) Oczywiście nie wszyskie na raz, tylko po jakimś czasie :).


|KLIK|KLIK|KLIK|
Zaczęło się robić chłodno więc taka bluza z zabawnym nadrukiem się przyda! :)

Teraz koszulki :)
|KLIK|KLIK|KLIK|
Ciekawe koszulki też się przydadzą, czemu nie? :)

Inne..
|KLIK|KLIK|KLIK|
Burgundowe spodnie są świetnie, zawsze chciałam takie mieć, a nie mogę nigdzie znaleźć :D Spódniczka w kwiecisty wzór...czego chcieć więcej? :) Crop top w buźki, czyż nie jest uroczy?

Okej, a więc mam nadzieję, że post wam się spodobał :)
KLIKAJCIE W BANNER SHEINSIDE PROSZĘ <3
Chciałabym zaprosić na bloga mojej koleżanki ze szkoły TU KLIK
Oraz na bloga mojej przyjaciółki TU KLIK
A wam podobają się ubrania z tej stronki?

You Might Also Like

9 comments

  1. Świetne ubrania ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są bluzy w Sheinside.
    Świetny blog i ciekawe posty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie + zaobserwujesz?
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ciuchy :)

    Zapraszam do mnie http://kacza-kaczaaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrania z sheinside są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są fajnie. Ja też niedługo zacznę współpracę tak samo jak moja koleżanka. :) Te bluzy z kotem są super!
    *kliknęłyśmy kilka razy w baner :)
    http://niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne *,*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie rzeczy są genialne, szczególnie obie bluzy z kotkiem <33

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, mają świetne rzeczy w dość przystępnych cenach i dobrej jakości :) Sama z nimi współpracuję :)
    Kliknęłam w banner, jeśli możesz, zrób u mnie to samo - bardzo mi pomożesz! Z góry bardzo, bardzo dziękuję.
    OBSERWUJĘ i liczę na rewanż pod adresem:
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram