Three words, 8 letters ,say it..

17:28

Heii!
Więc jak już mówiłam- wczoraj byłam z Kariną we Wrocławiu. Obleciałyśmy 3 galerie! Nie wiem jakim cudem, ale ok. W pierwszych dwóch nic nie znalazłam, już byłam smutna, że wgl. nic nie znajde, ale jednak! Kupiłam spodnie i bluze :). Cieszę się z tych dwóch rzeczy. Bardzo mi się podobają i bardzo do siebie pasują, jutro się tak ubieram do szkoły :> nie wiem w sumie co tu dalej pisać...niedziela jak niedziela, oglądanie GG, a wieczorem nauka, ghrrrrrr.. cóż poradzić.. Na jutro pierwiastki na chemie, a ja jeszcze nie zaczęłam się uczyć, brawo Zosiu :)))))))). Dobra zostawiam fotki i lecę się uczyć, bo przydałoby się XD.


+mój nowy case na telefon, jak wam się podoba? :-)


Jak wam się podobają moje nowe rzeczy?

KLIKAJCIE W BANNER SHEINSIDE! POKAŻCIE ZNAJOMYM, POMÓŻCIE MI <3
+dwa filmiki

You Might Also Like

19 comments

  1. Fajne filmiki :D
    Świetne parówki ośmiorniczki xdd

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te parówki w filmiku są zajebiste :D
    Uczyć się, ty nieuku XD
    Rzeczy świetne, ostatnio jak byłam w H&M to nie było tych spodni, a szukałam podobnych ;-; (ja i to moje szczęście. ogromne wręcz ;-;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie naprawdę mi się podobają. :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywny filmik ;) Takich sprzętów jak ty to ja nie mam ;d Widać, że rodzice nieźle rozpieszczają ;d I nie żuj gumy podczas kręcenia ;d Poza tym wszystko super, świetnie :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś urocza na tych filmikach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super spodnie<3 a filmiki świetne są! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne spodnie i case :DD
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne spodnie, mają ciekawy wzór. :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy, zwłaszcza bluza!
    Obserwuję.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super spodnie:)
    pannaniezecydowanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne spodnie ;dd

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny case na telefon ;33
    kliknęłabyś w baner z sheinside??:D i napisz komentarz jeśli to zrobisz ;3 Ja się odwdzięczę :)
    http://two-faces-onee-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super case ! gdzie kupiłaś ? :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super ubrania! :3

    Wpadnij w wolnej chwili:
    http://olivia-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram