Ulubione blogi.

13:44

Heei!
Dzisiaj niedziela...wiele razy pisałam, że nie lubię niedziel...
Przychodzę do was z postem o ulubionych blogach. No więc zaczynam!

*kolejność nie ma znaczenia..

 1. my-life-is-pastel.blogspot.com
Gabrysia prowadzi bloga o ''nieokreślonej'' tematyce. W sumie dodaje tam wszystko! Od stylizacji-aż po recenzje. Jej blog bardzo mi się podoba :) Czytam jej bloga ok. 6-7 msc. :)


2.lifestyle-lenny.blogspot.com
Madzia często komentuje mojego bloga. Od niedawna zaczęłam czytać jej i bardzo mi się spodobał :).

 3. meryandblue.blogspot.com
Te dwie panie chyba wszyscy znamy? ;> Jeśli nie, to zapraszam na ich bloga! Są to dwie śliczne siostry cioteczne i przyjaciółki :). Ich blog jest bardzo ciekawy, piszą o wszystkim, nagrywają filmiki, są cudowne <3 Czytam ich bloga od ok. 3-3 msc.
 4.juulyblog.blogspot.com
Julitka....jej blog jest wspaniały <3. Przyjaźnimy się (niestety tylko przez internet, dzielą nas kilometry ;-; ). Kocham jej bloga, jest cudowny. Julita dodaje bardzo ładne zdjęcia i ciekawie pisze. Czytam jej bloga od ok. 5-6 msc.
5.mandostyle.blogspot.com
Tego bloga prowadzą dziewczyny z mojego miasta :). Ola i Michela to przyjaciółki, które postanowiły swoje przeżycia itp. przelewać na bloga :). Dodają stylizacje, nagrywają filmiki, są śliczne :). Czytam ich bloga od ok. 2-3 msc. :)

To jest taka TOP lista :). Czytam jeszcze wiele innych blogów, ale te są NAJ! <3
A wy czytacie któregoś z tych blogów?
Mam nadzieję, że post wam się spodobał, paaa <3

You Might Also Like

22 comments

  1. O nie znałam jednego z tych blogów z ciekawości na niego zajrzę ;).

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam wszystkie blogi, i znajdują się na liście moich ulubionych!

    W wolnym czasie zapraszam na nowy post | julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystkie te blogi <3 A w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    http://catchmouseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa blogi z tej listy znam i również bardzo lubię. :)

    Zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam wszystkie te blogi i też je czytam. Są świetne :)

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory znałam tylko 3 i 4 blog, ale na pewno odwiedzę pozostałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bloga July :))

    best-frieend.blogspot.com wpadnij do nas:) może przypadnie ci do gustu.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. też uwielbiam te blogi ^^
    obserwuję *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubie mandostyle :)

    p.s. ile masz lat ?

    http://tyska-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czytam tego bloga : http://lifeamongyou.blogspot.com
    bardzo mi się spodobał , a i czytam też mandostyle xd cb też ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam wszyskie :D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Mery&Blue :>

    Obserwujemy? ;>
    www.ariena-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja czytam bloga July i bardzo mi się podoba :)
    Ah! No i M&Ostyle też jest fajny xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam i czytam wszystkie blogi, któr wymieniłaś z wyjątkiem ostatniego xDDDD

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujeym?

    OdpowiedzUsuń
  15. 3 blogi z tych czytam :))

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadnego bloga nie czytam, ale może zacznę :)
    Obserwujemy?
    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog! <3
    Zapraszam do mnie na konkurs:
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mary i blue czytam <3
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  19. Koleguję się z Gabrysią i chodzimy do jednej szkoły! <3
    www.enjoylifesaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saga <3
      Raczej chodziłyśmy do jednej szkoły, bo teraz jeszcze jesteś w 6 klasie, a ja w 1 gim :D

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram