Wycieczka integracyjna.

07:59

Heei!
W piątek odbyła się wycieczka integracyjna klas pierwszych. Sczerze? Nie podobało mi się, myślałam, że będzie lepiej..
Do Wrocławia przyjechaliśmy 3-ema autobusami.Te autobusy zostały podzielone na dwie osobne grupy i chodziliśmy osobno. Tamta grupa miała zabawę na początku, a my późnej.No więc wycieczkę zaczęliśmy od zwiedzania..nawet nie pamiętam co zwiedzaliśmy, bo tak nudno było ;-;.
Następnie mieliśmy ok. 20 minut wolnego [woooow]. Wszyscy pobiegli co McDonalda XD Później poszłam do Starbucksa hehehe,burżuazja normalnie...
Zdjęcie z mojego instagrama! KLIK
Później poszliśmy do rynku i tam zaczęła się ta ''zabawa''. Zostaliśmy podzieleni na 4 grupy. I to były tak jakby podchody. Mieliśmy wskazówki i musieliśmy szukać poszczególnych osób, które dawały nam kolejne wskazówki. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że moja grupa biegała jak nienormalna, Nogi to mnie tak bolały, że masakra. Jeszcze miałam ciężką torbe, bo włożyłam do niej skórę, ponieważ zrobiło się strasznie ciepło. Nie mam zdjęć jakichś ''widokowych'' itp., ale mam słitfocie z Nacią (KC :*)


słitfocia foreve eląął XD
tu jeszcze z Kariną xD
Na insta dodałam też filmik XD kliknij tutaj, aby go zobaczyć.
No i ogólnie to wróciliśmy do domu, byłam padnięta i poszłam spać XD
Także to taka ''relacja'' XD.
Paaaaaaaap <3

You Might Also Like

5 comments

  1. Tak trochę głupio, że zostaliście podzieleni skoro to wycieczka intergracyjna XD

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. My mieliśmy lepiej, bo na wyjeździe byliśmy na Mazurach i to na tydzień, ciągle było coś organizowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się byłam na tej samej wycieczce ♥
      Ale przynajmniej nie mieliście lekcji xdd

      niikablog.blogspot.com

      Usuń
  3. ja miałam taką wycieczkę integracyjną do Koninek... na 3 dni. fajnie nawet było :) wszyscy się bardziej poznaliśmy :)

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa lata temu w lo moja klasa miała najlepsza wycieczkę integracyjną ze wszystkich klas pierwszych. Inni mieli jakieś jednodniowe wyjazdy a my na cały tydzień pojechaliśmy w góry. Strasznie dużo chodzenia ale najlepsza wycieczka klasowa na jakiej byłam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram