Bad Girl.

16:20

Heeeii!
Wybaczcie, że dawno nie pisałam. Nie mam na nic czasu. Muszę sobie ułożyć ''rozkład dnia/plan dnia'' żeby mieć na wszystko czas..
Dzisiaj zostałam w domu. Zaspałam na 8, stwierdziłam, żę pójdę na 9......zaspałam. Więc moja kochana mamusia pozwoliła mi zostać pod warunkiem, że zacznę czytać krzyżaków [OH GOD!] Skończyło się na 14-stu stronach XD Co ja poradzę....nic z tego nie rozumiem, z tej książki. Mogli by ją napisać we współczesnym języku to nieee, musi być staropolski...

Instagram

Więc no.... nie wiem już sama co mam tu pisać XD Przez cały dzień leżałam w łózku z laptopem, teraz muszę zabrać się za nadrabianie zaległości...na szczęście dzisiaj było tylko 6 lekcji, więc luuzik :). W sobotę byłam w sh i kupiłam meeega fajną welurową niebieską bluzę zakładaną przez głowę i czarną kurtkę :) Za te dwie rzeczy dałam tylko 10 zł, nie dużo, prawda? :D Macie wczorajsze fociszki:
kapelusz- nn|zerówki-nn
koszulka-sh|spodnie-H&M
Także to by było na tyle :) Jutro się zmobilizuję i zrobię plan dnia, aby na wszysko mieć czas.
Baaaaaaaaaj ;*

ZAPRASZAM NA BLOGA, KTÓREGO ZAŁOŻYŁAM Z DWOMA PRZYJACIÓŁKAMI :)

You Might Also Like

11 comments

  1. Gdzie Ty masz te second handy? ;-; Ja czasami jestem w kilku nie dość, że drogie to jeszcze nic oryginalnego :c Haha, kup mi coś i wyślij przez internet :c
    Bad girl! Jezu, jak ja to koooooooooooooooooooooooooooooooooooocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciuchy masz :D
    Mi mama pewnie kazałaby iść do szkoły ;/ xd

    Zapraszam do mnie- do wygrania post promocyjny na 3 blogch i nie tylko ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jest grzyweczka, jest dupeczka ^-^

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, zazdro :x Ja dzisiaj musiałam iśc do szkoły ale było nawet spoko ;3 A co do Krzyżaków, czytałam to, udało mi się tylko jeden tom przeczytać hah. :D
    fajne ciuszki ;3
    http://choocolatelove.blogspot.com - Zapraszam na nowy post. Zmiany, zmiany, zmiany ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w gimnazjum przeczytałam 100 stron i na tym moja przygoda z Krzyżakami się zakończyła ;p
    ps. kolejna brzeżanka ;o
    http://niikla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, świetny post, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mocno podoba mi się twój styl , jesteś świetna Zosiu :)
    http://siarcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś <3
    Ja też czytam krzyżaków ;c

    my-life-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka ty chuda *____*
    jej, zazdroszczę że zostałaś w domu.
    Z tymi krzyżakami jak z Dziadami ;__;

    Zapraszam do mnie ♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niedługo będę musiała czytać krzyżaków i na samą myśl mi się nie chce. ;D

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje kondolencje w czytaniu tego.. Pamiętam jak kiedyś całe ferie na to zmarnowałam, musząc ciągle walczyć z niechęcią..

    the-world-of-fucksucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram