Before i die.

20:24

Heeei!
Wczoraj robiłam imprezkę urodzinową (urodziny mam we wtorek-12 listopada). W sumie było fajnie. Zaprosiłam Nacię, Marti i Karinę, która u mnie nocowała. Od Karinki i Naci dostałam wymarzoną perfumkę Avril Lavigne-Forbidden Rose <3 Miałam też Black Star, ale mi się skończyła :(( Od Marti dostałam zestaw, w którym był płyn do kąpieli, żel pod prysznic, balsam do ciała i myjkę <3 Pod koniec imprezki poczułam się strasznie. Byłam pod kołdrą i dwoma kocami a nadal trzęsłam się z zimna. Było mi tak niedobrze.. Masakra jakaś. Dzisiaj czuję się już odrobinę lepiej, ale głowa strasznie mnie boli, gardło też, a nos mam zatkany...Dlatego dziś nie piszę niczego ''głębszego'' tylko zostawiam was z moją listą ''before i die'' :D
Oczywiście nie są to wszystkie rzeczy, które mam zamiar zrobić przed śmiercią, ale jest to część :))
A wy jak się czujecie? Co macie zamiar zrobić przed śmiercią?

+FIIIILMIK!
http://www.youtube.com/watch?v=OU8IqhcA68A

You Might Also Like

10 comments

  1. mam nadzieje ze wszystko spelnisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. :) Obserwujemy? http://little-black-cherry.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Dobrego ! Fajnie , świetne rzeczy dostałaś ;3
    Bardzo fajny blog ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne postanowienia, życzę żeby się spełniły! <3

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkać Avril, taaak <3
    Zdrowiej kochana^^

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym spotkać Leighton *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby udało ci się wszystko spełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego w takim razie, oby Twoje marzenia się spełniły :)

    the-world-of-fucksucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione życzenia: NAjlepszego ♥

    Zapraszam na blog Klaudi i Martyny obserwujcie : http://www.best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chciałabym duużo rzeczy zrobić przed śmiercią :o ale czy sie uda...
    hmm.. masz 12 list. ur. a co jest dzisiaj? 12 list. WIĘC WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO <3 :*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram