foymall.com

14:03

Heii!
Postanowiłam nie zmieniać na razie adresu bloga. Pewna osoba uświadomiła mi to :D. Ale nie o tym..
Przez to, że jestem chora postanowiłam ''polatać'' po różnych internetowych stronkach. Wpadłam na jedną, ciekawą z prześlicznymi ciuszkami. Jest to strona foymall.com :) Oto kilka rzeczy z ich strony:
1.Bluzy

1 | 2 | 3
Z racji iż robi się coraz zimniej, ciepłe bluzy z fajnymi nadrukami się przydadzą! :D

2. T-shirty

1 | 2 | 3
Fajny t-shirt pod bluzę i ciepłą kurtkę- w sam raz! :D

3.Ciepłe swetry


1 | 2 | 3
Ciepły sweter, czego chcieć więcej w mroźźźźną zimę? :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I to chyba tyle, a jeśli chodzi o mnie to nadal siedzę chora, raczej z jutrzejszego Wrocławia nici, mam tyle zaległości z szkole, że szkoda gadać...

Jak wam się podobają rzeczy z tego sklepu? :)

PS.KLIKNIECIE W BANNER FOYMALL W PASKU BOCZNYM? <3

You Might Also Like

11 comments

  1. O jejciu cudowne te bluzy!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają rzeczy,są genialne *o*

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. KLIKNIESZ W BANER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU - ODWDZIĘCZAM SIĘ OBSERWACJAMI :D
    photo-miska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że sprzedają podróby Mr Guugu & Miss Go

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie świetne bluzy! :D

    niikablog.blogspot.com <------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, że kliknę, mają świetne rzeczy!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga bluza jest świetna! <3 Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram