Happy halloween, children!

21:28

Heihei!
Mvahahahaha! Jak tam humorki po halloween? Obchodzicie to święto? Ja osobiście uwielbiam! Już chyba od 3 lat co roku chodzę do Marti na halloweenowe party :) Co roku jest inaczej, ale nadal super na swój sposób :D W tym roku przebrałam się za gnijącą pannę młodą... Znalazłam pierwszy lepszy tutorial na yt i jakoś tak wyszło.

Jak wyszło? Oceńcie sami ^^ Mądrość Zosi- załóż białe skarpetki :))
Wpadłam na ten pomysł przez perukę, na którą patrzyłam myśląc XD kupiłam ją jakieś 5 lat temu? A nadal się trzyma jakoś XD Starą firankę przyczepiłam spinkami-szkieletami, co dawało niezły efekt :D
Jak chodziłyśmy zbierać cukierki to spotkałyśmy chłopaków z mojej klasy.....nie skomentuje tego co sie działo na tej ulicy...zaczęli nas sypać mąką i oblewać wodą! Tam były takie schody i my po nich zbiegałyśmy i taka jedna sie wywaliła, ale żadna z nas nie zwórciła na to uwagi, biegłyśmy dalej, żeby się uratować XD Na szczęście koleżance nic się nie stało. Niestety na samym końcu ja i moja peruka zostałyśmy obsypane mąką...Cóż, bywa i tak....Ogólnie to wszystkie spałyśmy u Marti, było fajnie :)). A wy co porabialiście we wczorajszy wieczór?

PS. UDAŁO SIĘ, DZIĘKI WAM! współpracuję z sheinside, dziękuję wam z całego serduszka za klikanie w banner, serio! kocham was <3

Paaa <3

You Might Also Like

21 comments

  1. o jezu *o* cudowny makijaż!
    fajny kostium ;dd
    ja nie obchodze tego święta.. ;p

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah xD Suupeeer :D
    + Zapraszam do mnie ;3
    ja nie obchodze tego święta :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie obchodzę halloween, ale za to bardzo bym chciała!
    Cudowny upiorny makijaż!

    Zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju świetnie wyglądałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie obchodzę tego" święta," ale miałaś fajne przebranie ♥

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, fajnie wyglądałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha, dobry strój! ;d

    http://our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny strój <3

    Obserwuje.
    http://werka-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, świetnie wyglądałaś!
    Ja nie obchodzę halloween.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, tak się składa że również się przebrałam za gnijącą pannę młodą :)
    zazdroszczę współpracy ! <3

    wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha, świetne przebranie!
    Gratuluję współpracy z sheinside <3

    Buźka :*
    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam
    http://maciousek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeej, wchodząc tutaj i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to zdjęcia te i się trochę przestraszyłam, ojeju :D Świetnie wyglądasz ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram