HOT 13!

12:50

Heei!
Od dziś oficjalnie jestem HOT 13 :D. Także dziś są moje urodzinki, a ja chora siedzę w domu, fantastycznie..W sobotę jeśli wyzdrowieję wybieram się z Kariną do Wrocławia :D Czuję się już o wiele lepiej niż wczoraj. Wczoraj miałam tak jakby ''zaciśnięte gardło'' i trudno było mi połykać nawet ślinę ;// Teraz już jest nawet ok. Jutro chyba idę do lekarza.
Nudno mi, nie mam co robić. Nie nagram nic, bo jak ja wyglądam, zdjęć też nie zrobię, więc....
Obiecuję, że następy post będzie lepszy. Macie tutaj vloga i zdjęcia z urodzin:





TAK SKOŃCZYŁYŚMY ^ XDD
VLOOOG

Jak wam się podobają zdjęcia? A vlog? :)

You Might Also Like

9 comments

  1. Śliczne zdjęcia!
    Sto lat - spóźnione ♥
    Miłej 13 ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne masz łóżko :D
    Najlepszegoooo <3

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione 1000 lat! ♥
    Śliczne zdjęcia!
    Ale z was krejzole na tym filmiku! A ty największy krasnolud hahahhaha

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny fillmik ;dd i zdj. :))

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widac że imprezka udana :D
    Świetny vlog
    Zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że się świetnie bawiłyście ;)
    www.enjoylifesaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Szczegóły na moim blogu:
    ----------------------> different-view-of-the-life.blogspot.com <------------------------

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie sie bawiłaś pewnie :D
    Obserwuję. :D
    nata-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram