I can almost see it, that dream I'm dreamin..

20:04

 Heeei!
Widzicie nowy wygląd? Zrobiła go dla mnie kochana Madzia z bloga lifestyle-lenny.blogspot.com <3 Poprzedni też ona robiła, ale zapomniałam napisać <3
Omg nawet nie uwierzycie jaką jestem sierotą...
Wczoraj na wfie robiliśmy dwutakt i ja jakoś tak skoczyłam, że coś mi przeskoczyło w lewej nodze! Jeju nie mogłam nią ruszyć, to było straszne. Oczywiście w środy nie ma pielęgniarki, bo po co. Pani spryskała mi to takim sprejem i posmarowała altacetem. Potem przez cały dzień w szkole było ok, po powrocie do domu też.Jednak dzisiaj obudziłam się z okropnym bólem kolana, nie mogłam chodzić! Mama powiedziała, żebym została w domu. Akurat dzisiaj w szkole była dyskoteka, ekstra! A ja nie mogę chodzić.. No nic, jakoś przeżyję..
No, ale ok, kończę marudzić i przechodzę do pokazania wam rzeczy, które wczoraj mama kupiła mi już na ''mikołajki''. A pro po, nie mogę sie doczekać świąt! Już sobie przyszykowałam świąteczny nagłówek i myślę, że 6-tego grudnia go dodam :>.

Bluza- KIK, 24.99zł
Koszula- KIK, 21.99zł
opaska- KIK, 4zł
 Rzeczy wyglądają o wiele lepiej w rzeczywistości, ponieważ przy robieniu zdjęć nie miałam dobrego światła.
Dzisiaj cały dzień siedziałam w łózku, jutro chyba pójdę do lekarza, zależy jak będzie z nogą. Chciałabym iść do szkoły, ale cóż ;-;
Mam masę pomysłów na post o świętach, zimie itp. Spodziewajcie się na moim blogu postów, jakich tu jeszcze nie widzieliście! Serię zimową zacznę od grudnia. Jej, niedługo święta! ♥

EDIT: BYŁBY KTOŚ CHĘTNY NA JAKIEŚ SPOTKANKO WE WROCŁAWIU W GRUDNIU? PISZCIE W KOMENTARZACH <3

Jak wam się podobają moje nowe rzeczy? Cieszycie się, że niedługo święta?

You Might Also Like

10 comments

  1. http://itsdosiababy.blogspot.com/2013/11/giveaway-with-oasap.html
    GIVEAWAY ! Wygraj bon o wartości 50$ i 30$ do sklepu Oasap!!
    Wysłka za darmo na cały świat !!! Regulamin w linku wyżej na moim blogu !!
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby Ci się z kolanem polepszyło :)
    Ładne rzeczy :D

    nikejla.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy! oby z kolanem było wszystko dobrze c:

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wygląd. Oby z tym kolanem było dobrze. Świetna koszula, i ta cudna opaska!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah ja też właśnie wróciłam przed chwilą z dyskoteki szkolnejj ! ;))

    se-marty-malenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. we Wro jak najbardziej, jeżeli uzbiera się fajna grupa osób, jednak ja będę w Polsce dopiero na święta, więc może jakoś po świętach ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja byłam chora cały tydzień i ominęła mnie dyskoteka ;c
    Coraz bliżej Święta♥
    Bardzo fajne dostałaś na Mikołajki!!
    Super blog^^
    Zapraszam też do mnie jeśli masz czas http://sytuacjabez.blogspot.com/♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne rzeczy! Szkoda, że u mnie nie ma tego sklepu.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ładne <33

    http://asiunia-beyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram