I can't hide..

22:59

-But always know, always know, always know
That I love you so, I love you so
I love you so, oh...


Heei!
Postanowiłam dziś napisać dla was taki zwyczajny post, o codzienności, bo rzadko się tu takie pojawiają.
O godzinie 6:50 zadzwonił budzik. Wyłączyłam go, położylam się na 5 minut i co? 7:03! Więc wyskoczyłam z cieplutkiego łoża jak poparzona, zebrałam się i wyruszyłam. W szkole było nawet spoko. Na matmie oglądaliśmy jakiś teatr o Antygonie,a my z Kariną i Natalą zamiast oglądać to gadałyśmy i chichrałyśmy się przez całą lekcję...ale ok. Wróciłam do domu, odpaliłam laptopa i tak minęła mi godzinka.. Zrobiłam sobie zupkę chińską, nalałam colę i tak spędziłam popołudnie. Położyłam się koło mojego kota i zasnęłam. Spałam prawie do 19! Więc szybko wyskoczyłam i zabrałam się za naukę i zadania. Niedawno skończyłam i teraz przymulam. Zaraz zabiorę się za przyszykowanie ubrań na jutro. Zaraz jeszcze chyba coś zjem, bo czuję, że przed tą drzemkę prędko nie zasnę więc no....
Dobranoc kochani, kolorowych snów <3


ehh, moje oczęta..

You Might Also Like

15 comments

  1. Jakie piękne oczęta! *o*

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wstaję różnie, zależy jak mi się chce. Czasem 6.30, czasem 40. Piękne oczęta!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz oczy <3
    Miłego weekendu!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna oczka *o*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, też oglądam wczoraj film 'Antygona' ale na polskim i hiście. Dokładniej to jakaś transmisja to była bo to aż w Kielcach chyba było, czo nie ? :3
    Fajne oczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super oczka! ♥

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczęta ♥ Ps.Tamty nagłówek był lepszy ale ten też jest ok
    Zapraszam : http://lovely-life-anett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Avril, ale jeszcze w starej wersji. : ))
    kierunkowy48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram