new!

17:59

Heei!
Dziś przychodzę na prawdę szybciutko, muszę się wziąć za naukę. Przyszłam pokazać wam moje nowości +prezenty z urodzin, które wam tylko opisywałam. Na dole zostawiam też filmik z soboty! ^^ Jest to mój najdłuższy filmik, mam nadzieję, że wytrwacie. W ramach rekompensaty za krótki post macie ode mnie długi filmik :).
 7.99 -Sinsay
Prezent urodzinowy od Marti ^^


 9.99 - Sinsay
 Prezent urodzinowy od Kariny i Naci

39.99- H&M
Enjoyy! ;)
Jak wam się podobają moje nowe rzeczy? A filmik?

You Might Also Like

13 comments

  1. ostatnia spódniczka mi się podoba :)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. super bransoletka ;)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super biżuteria. O 9. 47 tak ciemno? :oo jaki zaspany głos :D Meega spodnie :oo (te z filmiku )

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam na ten post od odkąd filmik pojawił się na twoim kanale. Chyba pierwsza go zobaczyłam. Ile kilometrów mieszkasz od Wrocławia ?

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódniczka, co do vloga to bardzo fajny, ale trochę za cicho mówisz




    zapraszam do mnie
    http://peach-please.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik jest świetny !
    Pozdrawiam, www.modefriends.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. naszyjnik jest cudowny!


    Zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    + jeśli masz ochotę to kliknij w link sheinside, a polecę Cię w następnym poście :3

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczna spódniczka *o*
    fajna biżuteria ;3

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka ♥

    Buziaki!
    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódniczka ♥
    Śliczna biżuteria ♥

    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy ♥
    Spódniczka *___*

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram