Piątek, piąteczek, piątunio!

19:46

Heeei!
Oł jee, wreszcie mamy piąteczek! Cieszycie się? Ja bardzo. Dzisiaj przyszła paczuszka z sheinside.com <3 Jestem przemile zaskoczona jakością ciuszka, starannym wykonaniem, sposobem zapakowania. Bałam się, że kurtka będzie o wiele za duża. Fakt faktem, luźna jest, ale nie jest tak źle jak się spodziewałam.

Kiedy odpakowałam zobaczyłam, że dresikowa kamizelka sięga mi do kolan, więc pokombinowałam i wymyśliłam, żeby związać to na guzeł. Uważam, że wygląda to nieźle. A co wy o tym myślicie? ;)

Susan z sheinside napisała mi dzisiaj, że paczka przyjdzie za okolo tydzień, ale ja czułam, że to będzie dziś <3 Ja mam jakieś telepatyczne wiadomości z paczkami, bo jak przyszły moje trampki na platformie to też to czułam, hahah, jestem dziwna? XD
Dzisiaj w szkole był luzik, mieliśmy tylko 5 lekcji, bo nauczyciele z uczniami wychodzili na dzień patrona, więc mieliśmy skrócone lekcje. Po szkole wybrałam się z mamą do sh i kupiłem taki bordowy sweterek *u* Pokażę go kiedy indziej....
Jestem bardzo zadowolona z tej kurteczki <3 Niestety już jest za zimno, żeby ją nosić, ale może jeszcze mi się uda, może słoneczko jeszcze wyjdzie <3. Oby! :)
KURTKA- KLIK
Bardzo proszę o klikanie w powyższy link <3.

Jak wam się podobają zdjęcia? Cieszycie się, że dziś piątek? :)

You Might Also Like

16 comments

  1. Ja też się bardzo cieszę z piątku kurtka jest piękna :*


    niksza.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie cieszę się z weekendu. Bardzo fajna bluza! Mi jakiś Parker odpisuje XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, mam tą samą kurteczkę, ale okazało się, że rękawy są za krótkie T^T
    A z tym zawiązaniem to dobry pomysł, mi osobiście sięga ta kamizelka lekko za pas, więc to nie jest konieczne. ;)

    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też taką chcę ;* Pięknie ci w niej ;)
    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kurtka,bardzo mi się podoba,oby teraz zaświeciło słońce i było ciepło :)

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kurteczka *.* kliknęłam w link
    Zapraszam do mnie
    http/junaa-blog.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz prześlicznie w niej♥
    O tak , cieszę się że już weekend ♥
    Świetny blog !
    Zapraszam do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/♥

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz, słodka jesteś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świeetna kurtka :3

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super ta kurtka, widziałam ją na stronie sheinside :D sama chciałabym taką mieć♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram