Remember only God can judge us..

17:05

Tak, wiem...
Obiecałam tylee ciekawych postów,a ciągle dodaję takie same-monotonne. Huh, wybaczcie..
Dzisiaj z nudów rozłożyłam tło i zrobiłam sobie sesję. Tak, sama... Ehhh życie forever alone'a..
Statyw, oświetlenie, aparat, tło i jedziemy. Kilka zdjęc pokażę dzisiaj, resztę rozłożę na przyszłe posty :).


|koszula- KIK|spódniczka-H&M|buty-ALLEGRO|

Wybaczcie, że znów taki krótki post..Zaraz zaplanuję kilka na ten tydzień, żeby się automatycznie dodały. Obiecuję, że będą ciekawsze! <3

Które z tych zdjęć podoba wam się najbardziej?

You Might Also Like

10 comments

  1. Śliczna spódniczka. To czekam na jakieś "ciekawsze" posty, chociaż te też i się podobają ^^
    Piękna *-* Eh, też jestem forever alone ;_;

    ZAPRASZAM DO MNIE ♡ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka <3 urocza jesteś :3
    He, żólwik też jestem forever alone . ;xx
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz!
    Nie ma to jak sesje całkowicie alone! :D

    http://elliemaries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tę piosenkę Miley :) piękna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne zdjęcia ;___; *.* Piękna jesteś !
    Czekam na kolejne posty . .

    boredomoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia *.*

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ostatnie zdjęcia są świetne! Uroczo ♥

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna sesja !
    Jesteś prześliczna i masz świetny styl.

    http://by-marii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram