Sweaters from sheinside.com

15:12


NA SAMYM POCZĄTKU CHCIAŁABYM POZDROWIĆ WERONIKĘ Z BLOGA WEERONIKA-BLOG.BLOGSPOT.COM HAHAHAH <3<3
Heeeii kochani!
Dzisiaj przychodzę znów na szybciutko, ostatnio nie mam czasu na bloga, ale mam tyle planów co do niego, że nie wiem kiedy je realizować! No, ale dobra. Tak w ogóle to w nocy padał śnieg, strasznie się ucieszyłam, ale niestety rano nie było po nim już prawie śladu :( Na niektórych autach był śnieg, ale co to takiego...No nic! Spała u mnie Maaartii, bo wczoraj się spotkałyśmy i wpadłyśmy na pomysł, żeby u mnie nocowała. Rano ją odprowadziłam do szkoły, bo miałam po drodze idąc do mojej i tak się złożyło fajnie. Wieczorem pisałyśmy na fb na konferencji z Julitkąąą i zauważyłam, że dziewczyny się chyba polubiły ;>.
Przechodząc do tytułu posta pokażę wam kilka moich ulubionych swetrów z mojej ukochanej stronki sheinside.com!

| 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 |

Postanowiłam pokazać wam też ciepłe kurtki, bo zbliża się zima i taka kurteczka by się przydała <3
| 1 | 2 | 3 |

Najbardziej przypadła mi do gustu ta pierwsza, jest przeurocza! A w szaroburą zimę taka pudrowa kurteczka będzie idealna <3
I to by było chyba tyle na dziś.. BARDZO PROSIŁABYM O KLIKANIE TUTUTUTUTU <3 jeżeli klikniesz, napisz w komentarzu link do swojego bloga, a ja polece go w następnym poście!
Jak wam się podobają te rzeczy? :)

You Might Also Like

21 comments

  1. taa zielona kurtka jest świetna :3
    obserwuję <3
    klikłam :3

    http://zuzaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczy z sheinside są naprawdę cudowne! :)
    zapraszam do mnie, jeśli możesz kliknij w linki w mojej notce o sheinside :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetme rzeczy ♥

    nikejla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy z tej firmy są świetne , oczywiście kliknęłam ;D
    Bardzo ładny blog♥
    Będę wpadać tu częściej !
    Zapraszam też do mnie jeśli masz czas http://sytuacjabez.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo podoba się kurtka parka niestety nei mogę takiej znaleźć! Kleknęłam!

    Pozdrawiam:3
    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek w krzyże bardzo mi się podoba. Chętnie bym go zamówiła, bo jest naprawdę fajny!

    Oczywiście kliknęłam, mam nadzieję że klikniesz u mnie. :)

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    + jeśli masz ochotę to kliknij w baner sheinside

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknełam :D
    Obserwuje cię i bardzo lubie czytać twoje posty ;3
    + mój blog : http://kiiniekk.blogspot.com/ bardzo się ucieszę jak na niego zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie sweterki *-* jeju chciałabym <3
    kliknęłam :)

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam wolę tą drugą parkę :
    klik:
    niikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oni wszystko mają tam piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Już kliknę :) Śliczne rzeczy z sheinside!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczy są całkiem fajne. Poklikałam troszke ;)
    happytimeblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się wszystkie sweterki i 2 kurtki :* kliknelam :-)

    zuziabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ta kurtka zielona <3

    Zapraszam na mojego bloga z koleżanką <3 http://crazyzwario.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi się bardzo podoba ten pierwszy sweterek :) Kliknęłam ;*

    my-lucky-reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy. :D

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w BANER SHEINSIDE i CHOIES na moim blogu? (jedne z pierwszych)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy! Masz genialny styl. ;)
    A pudrowa kurteczka rzeczywiście ślicznie by wyglądała zimą. :)

    http://elliemaries.blogspot.com/
    Z miłą chęcią kliknęłam kilka razy w linka.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne rzeczy<3 kliknęłam! :*

    http://life-endzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram