voguec.com

23:19

Heeiii!
Dzisiaj znowu post o współpracy, wybaczcie :(( Mam już zaplanowane kilka ciekawszych postów, więc bądźcie czujni i nie bądźcie źli, wynagrodzę wam to <3. Dzisiaj byłam we Wrocławiu [jeednak! :D] i kupiłam spódniczkę, bransoletkę i naszyjnik ^^ Już niebawem to pokażę :D Aaa, i nagrałam też Daily Vloga, więc jak tylko go zmontuje to spodziewajcie się go :D A więc dziś pokażę wam moich ulubieńców ze strony voguec.com :D

1. Bluzy
1 | 2 | 3
Chyba nie muszę wspominać, że bluzy z fajnymi nadrukami są moimi ulubieńcami? :)

2. T-shirty
1 | 2 | 3
Koszulka z HK *u* C U D O! Wgl. wszystkie te t-shirty są cudowne *u*

3.Swetry
1 | 2 | 3
Czy one nie są urocze? Brak słów, po prostu ajhespfjgannc *u*

I na dziś to by było tyle ode mnie. Mam jeszcze prośbę, a mianowicie klikajcie tu:
TUTUTUTUTUTUTUTUTUTU <3

Pamiętajcie, jutro ciekawszy post :*
Jak wam się podobają rzeczy z tego sklepu? Klikniecie w link? <3

You Might Also Like

9 comments

  1. świetne rzeczy mają!!!<3 poklikam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy ;))

    niikablog.blogspot.com <---------- zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają fajne rzeczy, ja też niedługo będę dodawała o nich post, bo chcę podjąć z nimi współpracę! :)
    Poklikałam w link ;}

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy,poklikałam kilka razy.zasługujesz na tą współpracę,mam nadzieje,że ci się uda :3

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne mają rzeczy! :D

    Pozdrawiam!:3
    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni sweterek i pierwsza bluza najpiękniejsze. No i bluzka z Hello Kitty ;3

    ZAPRASZAM DO MNIE ♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze cudne *o*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Kochana! Jestem czytelniczką Twojego bloga, który bardzo mi się podoba. Od dawna go obserwuję! U mnie natomiast jest teraz konkurs fotograficzny typowo jesienny, chciałabym Cię zaprosić do wzięcia w nim udziału - http://kierunkowy48.blogspot.com/2013/11/pietnascie.html#comment-form
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Patty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram