zimnoo.

18:55

Heeeei!
Dzisiaj rano spadł śnieg! Strasznie się ucieszyłam, jednak kiedy wyszłam do szkoły już nie było tak przyjemnie. Ziiiiimnoo jak nie wiem co :((. Rano na mojego instagrama dodałam dwa zdjęcia śniegu:
| 1 | 2 |
Razem z Kariną nie mogłyśmy wyjść ze szkoły po lekcjach, bo oczywiście chłopcy z mojej klasy czekali ze śnieżkami w rękach. Po kilku minutach oczekiwania udało nam się szybko uciec, haha, musiało to śmiesznie wyglądać :).
Dzisiaj były dosyć luźne lekcje, na wfie dostałam od Natalki w twarz piłką do kosza, dzięki kochana :D. Mam zaplanowanych kilka postów, postaram się je niedługo dodać.
Teraz ciągle słucham tej piosenki:
Od kiedy pamiętam byłam fanką ''Hannah'y Montan'y'', teraz Miley. Ta piosenka jest moim zdaniem najlepszą piosenką Miley! <3 Jest tu ktoś Smiler?

Na dziś to chyba tyle, czekajcie na kolejne posty ^^
Ktoś z was jest Smiler? Pada u was śnieg?

You Might Also Like

9 comments

  1. Ładne zdjęcia :) zapraszam na http://ksiazkostrefa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie ma śniegu :c

    nikejla.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też spadł śnieg♥ Fajny blog ;3
    Nie mam nic co do piosenek Miley , ale to jak się zmieniła i jaki jest jej ostatni klip do wideo to porażka , ale każdy ma swoje własne zdanie♥
    Zapraszam też do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie mało co jest tego śniegu. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie także spadł śnieg, ale niestety stopniał.:((

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O mój boże, haha te czasy :')) Kilkanaście razy oglądałam ten film, ha! Też lubię Miley :))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hannah <33 jeju *-*
    kocham Miley, ale nie jestem Smiler :))
    u mnie był śnieg, dużo śniegu.. ale już nie ma ;c

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram