25 faktów o mnie.

18:31

Hej!
Dziś przychodzę z faktami, bo chciałabym, żebyście dowiedzieli się o mnie trochę więcej :).

1.Kocham koty
2.Jestem bałaganiarą
3.Kocham spać
4.Wszystko robię na ostatnią chwilę
5.Mam bardzo brzydkie pismo
 6.Nienawidzę matematyki i niemieckiego, jak dla mnie te dwa przedmioty mogłyby nie istnieć
7.Jestem leniwa
8.Należę do fandomów: Smiler, LittleBlackStar,Echelon i bardzo lubię Lanę Del Rey, ale nie wiem czy mogę nazwać się Lanatic :)
9.Jestem najniższa w mojej klasie- mam tylko 147cm wzrostu
10.Moje ulubione kolory to: różowy, czarny i lawendowy.
11.Bardzo lubię waniliową czekoladę milkę, mniam!
12.Nie lubię ciszy
13.Baaardzo nie lubię swoich włosów, są cienkie, ciągle się elektryzują i nie wiadomo co z nimi zrobić.
14.Nigdy nie mam się w co ubrać mimo, że moja szafa pęka od nadmiaru ciuchów.
15.Nie lubię dwulicowych ludzi
16.Nie lubię kiedy ktoś mnie poprawia
17.Z pizz jem tylko margharittę <3
18.Boję się ciemności
19.Codziennie sprawdzam e-mail kilka razy (więc piszcie kiedy chcecie :* Przypominam: zosia.staszczyk@wp.pl )
20.W moim pokoju wisi łącznie ok. 17 plakatów
21.Chciałabym mieć biały pokój z białymi meblami i pudrowo-różowymi dodatkami, po prostu ahwwww *u*
22.Bardzo, zdecydowanie za bardzo lubię chipsy lays paprykowe i cebulkowe, mniaam!
23.Kocham oglądać: Gossip Girl, Sam&Cat, rodzinke.pl i takie tam różne seriale
24.Trudno mnie wzruszyć, chyba, że widzę małe porzucone kotki lub pieski... ;(
25.Mam urazę do koni, ponieważ kiedyś jak byłam na wsi koń parsknął mi prosto w twarz ;-;
BONUS 26. Nadużywam różnych emotikonek ;3

I to by było tyle, mam nadzieję, że post wam się spodobał. Aha i spodziewajcie się niedługo z mojej strony recenzji filmu ''Mój biegun'' na którym dzisiaj byłam w kinie z klasą.

A wy macie ze mną coś wspólnego?

You Might Also Like

15 comments

  1. Też kocham spać i koty :>

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kocham spać i chciałabym mieć taki pokój ;))
    Śliczne zdjęcia!

    se-marty-malenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia! <3

    my-lucky-reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo faktów się zgadza :D hahaha mam tak samo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobne fakty... śliczne zdjęcia ♥

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Także bardzo nie lubię swoich włosów!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oo ja mam dużo z tobą wspólnego.


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 7,8,14,15, 16,19, 21,23, 24 ;3 hah no troch tego jest :)
    nie martw sie ze jestes niska, jestes taka urocza ;*
    http://dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. też chciałabym mieć taki pokój *-*
    cudne zdjecia ; )

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 13 tak samo haha :) i ja lubię margeritę ale nie jest to moja ulubiona pizza :D

    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram