🎄 Christmas break 🎄 +Wyniki konkursu na design!

16:53

Heei!
No wreszcie mamy przerwę świąteczną! Już nie mogłam się doczekać. A uwierzycie, że już za 4 dni Wigilia? Jak ten czas szybko leci! Dopiero co się wakacje skończyły, dopiero co szłam do nowej szkoły, a tu już grudzień!
Dziś mieliśmy klasową wigilię i robiliśmy sobie prezenty. Ja dostałam ogrzewacz do rąk, kalendarz podręczny, słodycze i kartkę świąteczną.Jestem bardzo zadowolona, dostałam to co chciałam! :) Mieliśmy barszcz z uszkami, więc już mogłam zjeść jedną ze świątecznych potraw, mniaaaam!
Jejciu, serio nie mogę się już doczekać 24.12! <3
No ale mimo to możemy też odpocząć, chociaż te dwa tygodnie! Brakowało mi tego spania do 10:00 i leniuchowania <3 Ehh..

A ŚWIĘTECZNY DESIGN WYGRYWA......
W CIĄGU 24 GODZIN ZGŁOŚ SIĘ NA ADRES E-MILE maggieee.maggi@gmail.com INACZEJ LOSOWANY BĘDZIE NOWY ZWYCIĘZCA! <3
Ja spadam! Lecę nagrywać świąteczny tag, więc jeżeli macie jakieś pytania dotyczące świąt, zadajcie mi je w komentarzu! <3

Cieszycie się z przerwy świętecznej? 

PS. KLIKAJCIE TUUUUTAJ W LINKI SHEINSIDE, PROOOSZĘ, TO DLA KOLEŻANKI WAŻNE <3

You Might Also Like

11 comments

  1. Ale się cieszę, że wygrałam napisałam już maila ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcy, tez się nie mogę doczekać Wigilii! Oby spadł śnieg! Kliknęłam u koleżanki <3

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :P podollblog.blogspot.com zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie mogę się dozczekać świąt! Gratuluję zwyciężczyni ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie mogę doczekać się świąt ajksnkjan *-*
    gratulacje dla zwyciężczyni !

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałabym żeby już były święta, chociaż do nich już niedługo, awh <3
    Kliknęłam w banner + gratulacje dla zwyciężczyni :)

    Zapraszam na mojego bloga domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje zwycięscy :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne prezenty dostałaś. :)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas leci bardzo szybko i w tym się zgodzę :)
    Zapraszam do mnie
    omg-its-alice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. no właśnie dopiero były wakacje ;o
    ładne zdj :))

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram