🎁 Christmas Gifts 🎁

13:00

Heeeii kochani! ♥♥♥
Dziś przychodzę z postem rozpoczynającym świąteczno-zimową serię. Zademonstruję wam prezenty, które chciałabym dostać. (PS. mamo, jeśli to czytasz to zasugeruj się :D)
No więc zaczynamy!
Chodzi mi po prostu o to, że wolałabym dostać pieniądze, żebym mogła sobie coś kupić niż nietrafiony prezent. 
A konkretnie jakaś urocza bransoletka..no ewentualnie pięć :).Szczególnie w oko wpadły mi te. Są totalnie w moim guście!
Pochodzą z croppa i kosztują jedynie 15 zł!
Glany podobają mi się już od baaaardzo, bardzo dawna. Jako mała dziewczynka nosiłam takie krótkie glany, niestety są w rozmiarze 31 więc trochę mi się z nich wyrosło ;-; O nowe proszę mame już chyba od miesiąca. Stwierdziłam, że święta to idealny czas do podarowania mi ich :D. Mam na myśli zwykłe, czarne glany, a nie te wymyśle w jakieś kwiatuszki czy inne..pff to w ogóle glany nie są!

Mam na myśli jakieś urocze poduszki, kocyki,świeczki zapachowe czy takie rzeczy :).
Chodzi mi konkretnie o to:
Jest po prostu prze-cu-do-wne! <3
Jak pierwszy raz je zobaczyłam od razu stwierdziłam, że kiedyś znajdzie się w moim pokoju. I oby to się spełniło! <3

I oto moja lista prezentów! Huh, pisałam tego posta chyba godzinę!

Podoba wam się coś z tych rzeczy? Jaka jest wasza lista?

POZDRAWIAM JAŚMINĘ I MARIUSZA Z MOJEJ KLASY XDDDDD <3

You Might Also Like

20 comments

  1. Fajne prezenty. To lustro jest cudne *.*

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała z tego co napisałaś najbardziej pieniądze i biżuterię :-) Życzę ci żebyś dostała jak najwięcej rzeczy ;-)

    Zapraszam do mnie : zuziabloguje.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj glany są piękne ♥


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciała albo hmm... nowego laptopa, bo mój to już ledwo co chodzi ;c pieniądze... albo remont pokoju *-* tak bym chciała mieć nowy pokój! mojego nienawidzę ;_;

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna lista,ja mam starsznie długą listę prezentów,haha :3

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, ja mam troszkę więcej rzeczy, ale lustro też bym dopisała ;)

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chciała tez pięniądze, gdyż zbieram na lustrzankę ;d

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę znaczącą ilość picmonkey :D

    zapraszam - nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dwie pary glanów, właśnie wczoraj zmieniłam na te cieplejsze x3 Moim zdaniem jedne z najlepszych butów świata, polecam..
    Ja chciałabym dostać na święta pieszczochę, bo tak trochę głupio, punk bez takiego stuffu xdd

    the-world-of-fucksucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz przecudownego bloga, i śliczny wygląd :d
    Obserwuję :))

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak widzę glany w kwiatki to mnie bierze.. (hm, jak tu się ładnie wyrazić?) Od zawsze były noszone czarne jako taki jakby znak rozpoznawalny rock'owców i metal'owców, hahahaha,i teraz sobie wyobrazić takiego człowieka w glanach w kwiatki XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Lustro jest cudne ♥♥ Ja najbardziej chce dodatki do pokoju ^^ Moi rodzice zawsze na święta dają mi np. 50, 100 zł. i mogę sobie sama coś kupić niż dostać coś co mi się nie podoba;)

    las-inspiracji.blogspot.com - obserwujemy?:) Jak tak to zacznij i napisz u mnie na blogu, że już:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lustro jest Cudowne :)
    Zapraszam do mnie .
    http://omg-its-alice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog. Fajnie piszesz. ;) Lubię takie blogi.

    Obserwujemy?
    http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog
    zapraszam do mnie:
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje ? XD

    OdpowiedzUsuń
  16. racja, lustro jest cudowne <3

    http://take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na bloga. :')
    http://victoriaatalks.blogspot.co.uk/

    Lustro omg. *u*

    OdpowiedzUsuń
  18. hej mogę wiedzieć z jakiego programu graficznego jest ta czcionka?
    Pls to dla mn ważne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram