DIY: snowman!

16:42

Heei!
Dziś przychodzę z obiecanym diy. Nie będę się tu rozpisywać, dlatego spójrzcie na obrazek, na którym wszystko widać. Czego potrzebujecie?

1.Biała i czerwona mulina
2.Bezbarwny lakier do paznokci
3.Wata
4.Czysty słoik
5.Modelina
6.Klej, najlepiej w tubce.
7.Nożyczki
8.Papier samoprzylepny (nie ważne jaki kolor)
9.Gąbka, może być to kawałek gąbki do mycia
10.Biała farbka akrylowa
No to zaczynamy!
Wszystko widać na zdjęciach dlatego opiszę to tak przelotnie.
Do spodu słoika przyklejamy watę. W czasie kiedy wysycha z modeliny lepimy bałwanka lub coś innego co kojarzy wam się ze świętami.Gotujemy lub pieczemy modelinę.Po wyjęciu czekamy aż wyschnie i pokrywamy go bezbarwnym lakierem.Przyklejamy go to waty, w środku słoika.Słoik obwiązujemy splecioną muliną.Na papierze samoprzylepnym rysujemy dowolny kształt, wycinamy go i przyklejamy na słoiku od zewnętrznej strony.Na kartce papieru wylewamy troszkę farby akrylowej.Bierzemy jej trochę na gąbeczkę i stemplujemy.Po zastemplowaniu całego słoika czekamy aż wyschnie i odklejamy kształt. Wasza ozdoba jest gotowa!
Zrobicie coś takiego? Podoba wam się? :)

You Might Also Like

18 comments

  1. ale super ;33
    zrobie ;d mam nadzieję, że mi wyjdzie jakoś ;p

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie kochaniutkie <3 świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, słodkie strasznie ;* Od dawna chciałam zrobić taki słoiczek <3

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww *.* Ślicznie wyszło ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo.. Jakie śliczne *,* Bardzo mi się podoba :D :)

    milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. *u* śliczne na pewno zrobię sobie to DIY ♥

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER ! + zapraszam do siebie http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak! Muszę zrobić coś podobnego. Fajnie było by jakby ten balwanek był większy ;)

    Zapraszam do mnie : zuziabloguje.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. spróbuję zrobić coś takiego,mam nadzieje,ze mi się uda!
    tym bardziej,że teraz mam wiecej czasu,bo jestem chora c;

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie zrobię. ;)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi się podoba. A ten bałwanek jest strasznie slodki :*

    mela-melaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram