13:01

Dziś mamy pierwszy grudnia!
Oficjalnie mogę powiedzieć, że zacznę serię zimową. Zobaczycie tu DIY, pomysły na prezenty, moje wymarzone prezenty i wiele innych! Już 24-ego Wigilia! Kocham to święto! Jestem taka podekscytowana, nie wiem sama dlaczego...
Jak widzicie zrobiłam świąteczny design. Niby nic specjalnego, ale takie ozdóbki dodają klimatu! ^^
Wczoraj zaplanowałam post, o tematyce, która nie była dla mnie za łatwa. Pojawi się on jutro o 14, więc czekajcie ^^. Mam nadzieję, że wam się spodoba, bo trochę się natrudziłam.
Już niedługo będzie pierwsza rocznica bloga, nie wiem- może zorganizuję jakiś konkurs, albo coś.
Niestety nie wiem którego grudnia powstał blog, ale powiedzmy, że będziemy świętować po świętach Bożego Narodzenia :).
Z racji iż nie napisałam tu nic głębokiego, zapraszam do obejrzenia inspiracji świątecznych.

Ja już czuję klimat świąt, a wy?


 
inspiracje pochodzą ze strony weheartit.com

You Might Also Like

17 comments

  1. Ja też czuję powoli ten klimat ;3
    Uwielbiam takie świąteczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też już czuję ten klimat :))

    by-marii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam na DIY ;D

    niikablog.blogspot.com <------------ nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na DIY <3

    http://alekssandrasssss.blogspot.com
    mogłabyś kliknąć w banner Sheinside? :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten twój blog ;)
    jestem pierwszy raz, może obserwujemy?

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne inspiracje <3
    Czekam na zimową serię!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne zdjecia, inspiracje i wg. Ladny blog, bardzo mi sie tutaj podoba.
    Zapraszam do mnie na 3 post, byloby mi milo. liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł *.*
    U mnie na blogu też wkrótce pojawi się taka seria:) + Śliczne inspiracje !

    boredomoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. achh lubię takie świąteczne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też już czuję ten świetny klimat <3 chociaż tak bardzo go mało..

    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też już czuję i nie mogę się doczekać świat *o* i śniegu !

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. Czekam na te posty z niecierpliwością...

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie skorzystam z tych diy :D
    www.lubiee-truskawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I jeszcze te świąteczne piosenki w Empiku XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram