KONKURS: wygraj post promujący na dwóch blogach!

00:22

Heej!
Dziś sylwester! Cieszę się i mam nadzieję, że 2014 będzie o wiele lepszy niż 2013...
No ale nie o tym post! Mam dla was konkurs, który organizuję z Gabrysią z bloga  my-life-is-pastel. Do wygrania post promujący na moim i Gabrysi blogu. Zasady są bardzo proste, dlatego zachęcam do wzięcia udziału!

Zasady:
Zaobserwuj publicznie mój i Gabrysi blog
Polub mój i Gabrysi fanpage na facebooku (jeżeli nie masz fb, nie musisz)
Na swojego bloga wstaw podlinkowany poniższy banner:
I to wszystko!
Napisz w komentarzu swoje imie i pierwszą literę nazwiska, e-mile i nazwe pod jaką zaobserwowałeś/aś blogi :-)
Mam nadzieję, że taki konkurs wam się spodobał i trochę osób weźmie w nim udział, bo co jak co, ale Gabi ma popularnego bloga, więc się opłaca! :))

Ja lecę spać, dobranoc kochani, życzę udanego sylwestra! :*

You Might Also Like

17 comments

  1. Zuzia I.
    Niśka!
    nisiaczek1311@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia H
    : mkz1999@wp.pl
    Katiebykate
    Maryś Hetmann

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikola M.
    belieber94@interia.eu
    nicola :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysia W.
    marysia.w2000@gmail.com
    marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Klaudia L
    kladzia1818@interia.pl
    obserwuje jako : kladzia18

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia
    Arbuz Ciastek
    asiamazur@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Lena O.
    OGGEJ
    lenaolkowicz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Julia O.
    Julia Maja bądź Julalula
    juliettevlog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nicola Sz.
    Sotera Deniwzs
    showtimezdj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Aneta R.
    Anette nie podam
    anett.rydygel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nikola S.
    Nikola Siry
    myownnightmaree@gmail.com

    Nigdy jeszcze nie wygrałam, mam nadzieje że to bedzie pierwszy raz ! Powodzonka życze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zuza R.
    Zuza R.
    lovezuzaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Milena M.
    Milena SeJestem
    mm.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Natalia J
    Natalia Naja
    nati.j@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulina K
    Paulina Kielak
    paulinakielak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Sabina H
    Sabina Hołubka
    sabinka2101@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Natalia A
    Natalia Adamczewska
    natalia.m.adamczewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram