one year!

16:06

Heei pysiaaczki :3
Tak więc nie dokładnie rok temu powstał ten blog! Dlaczego nie dokładnie? Nie zapisałam daty powstania, a wszystkie stare posty usunęłam....no trudno! Jednakże pamiętam, że był to grudzień 2012. Z początku nazwa bloga to ''cappucino life''. Tak, cappucino. Nie wiem sama, czemu miałam taką nazwą. I pamiętam mój pierwszy nagłówek! Oto on:

Wpisałam w google ''cappucino'' i mi wyskoczył..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie mogę uwierzyć, że to już rok..
Podczas niego zdobyłam:
277 obserwatorów -dziękuję każdej osobie, która tu zagląda :*
ponad 29.000 wejść -dziękuję!!
dwie współprace- sheinside,co wydawało mi się niemożliwe! Oraz foymall.com :)

Jestem mega zadowolona z tego co osiągnęłam. Tak, wiem, niektórzy po roku mają ponad 1000 obserwatorów, a ja ponad 200, ale dla mnie to już dużo! Po prostu dziękuję, że jesteście tu ze mną.
Cieszę się niesamowicie, że to już rok! Żaden mój poprzedni  blog nie przekraczał 40 obserwatorów i roku prowadzenia, ale tym razem mi się udało! I jak na razie nie mam zamiaru rezygnować, haha! :)
Dzięki temu blogowi poznałam między innymi Anitkę, Julitkę, Madzie , Karolcię i wiele więcej wspaniałych osób! One bardzo mi pomogły i pozdrawiam was dziewczyny! :*
Wy wszyscy mi pomogliście! Obserwując, komentując, udzielając rad...
Dziękuję!
Chciałabym podziękować wam wszystkim osobiście <3
 Ps. jest tu ktoś, kto czyta mojego bloga od sameeeego początku?

You Might Also Like

11 comments

  1. Ja czytam od samego początku :D
    www.lubiee-truskawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam jeszcze jak miałaś " Ciamciaramciam" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję <3
    Masz na prawdę świetnego bloga ;))
    Szczęśliwego Nowego Roku i Udanego Sylwestra Życzę <33

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czytam nie wiem odkąd.. ;) Od początku nie, ale dosyć długo ;3
    review-cousins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już długo czytam , ale nie od samego początku. Co zrobić, aby współpracować z jakąś firmą? :*

    life-liife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. te (prawie) 300 obserwatorów to jest na prawdę dużo nawet ja mam nieco więcej od ciebie ale ty masz zapewne sporo więcej prawdziwych czytelników niż ja ;3
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Mi niedługo także minie rok na blogu : )

    Wesołego Nowego Roku!
    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥ Hej ♥ Świetny blog ♥ Piękny nagłówek ♥ OBSERWUJĘ! ♥

    ♥ www.la-petite-world.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę ci jeszcze wielu takich sukcesów na blogu jak w tym roku!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. :D
    http://nowawswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram