Pryjaźń przez internet?

14:00

Do napisania tego posta zbieram się od miesiąca.Musiałam wszystko dobrze przemyśleć. Nie wiem od czego zacząć? Czy przyjaźń przez internet istnieje? Uważam, że tak. Przykładem jestem ja i Julita. Poznałyśmy się całkiem przypadkiem. A może jednak nie? Usiądźcie wygodnie i posłuchajcie..

 Pewnego, słonecznego popołudnia dostałam wiadomość na gg, brzmiała ona mniej więcej tak:
''Hej! Jestem July i prowadzę bloga www.juulyblog.blogspot.com . Mam prośbę. Nie chciałabyś zrobić dla mnie naglówka?'' . Tak, Julita napisała czy zrobię jej nagłówek. Teraz wydaje się to śmieszne, bo ma tyle obserwatorów i praktycznie każdy może jej zrobić nagłówek, ale ona napisała do mnie. Jej, to było już prawie rok temu! Dogadałyśmy się, wysłała mi zdjęcia i tak oto powstał owy nagłówek:
Tak, zrobiłam go w paincie hahahaha. Później Juliii ciągle pisała do mnia na gg. ''Hej co tam?'' itp. hahahah teraz mi się to takie śmieszne wydaje. Na początku mnie to wkurzało, ale z czasem polubiłam tą debilkę<3 Napisałam jej, żeby podała mi swojego fb, wahała się, ale w końcu mi podała. Teraz piszemy prawie codziennie! Poznałam też wiele innych blogerek, ale nie nazwę ich przyjaciółkami. Julitę mogę tak nazwać, ufam jej! <3
Tak po części wyglądają nasze rozmowy, hahaha ^.
Oczywiście nie można każdemu ufać w internecie, są różne typy. Dlatego zanim stwierdzicie, czy macie internetowych przyjaciół, sprawdźcie ich tożsamość..Jak to brzmi....Ale taka jest prawda, nie oszukujmy się XD  Wierzę, że kiedyś się spotkamy...

A wy macie internetowych przyjaciół?
bliźniaczki <3

You Might Also Like

19 comments

  1. Ja mam internetową przyjaciółkę <3
    http://my-lucky-reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wierze w internetowa przyjazn, sama jej niby nie doswieADCZYLAM ale wierze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkurzalam cie :(((((( XDDD KC :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam internetowych znajomych, bo przyjaciółmi ich jeszcze nazwać nie mogę :D

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że masz internetową przyjaciółkę! ;)
    Ja mam tylko znajomych, ale jak dl mnie realna przyjaźń jest o wieeele lepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Myślę, że też mam internetową przyjaciółkę. Tzn. niby nie "znamy" się od dawna, ale sporo już o sobie wiemy. :)
    Kiedyś na pewno uda Wam się spotkać. xoxo

    ♥ Proszę o klikanie w linki w tym poście albo chociaż w baner Aupie, który znajduje się w pasku bocznym po prawej stronie.
    http://elliemaries.blogspot.com/2013/11/aupiecom.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna historia :) ja mam internetowego kolege, który pochodzi ze Szwecji i super jest czasem popisać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam internetowej przyjaźni, ale wydaje się to fajna sprawa :)

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak słodko! Oby Wasza przyjaźń trwała wiecznie ;*

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od dwóch lat znam pewną Aleksandrę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam i uważam, że to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oby wasza przyjaźń długo przetrwała :))
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja znam wiele takich osób. Marzę o spotkaniu z nimi :))

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hah <3 świetna historia. Ja też myślę, że takie przyjaźnie istnieją.


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Świetny blog, ciekawie piszesz i widać, że wkładasz w to wiele serca! A wygląd ? Jest przeeśliczny~! Mam do Ciebie prośbę, wiem, że może nie lubisz takich wiadomości, ale czy mogłabyś kliknąć w baner od sheinside na moim blogu ? jeśli to zrobiłaś to wystarczy, że napiszesz w komentarzu, a ja polecę twój blog w następnej notce! To dla mnie takie ważne ! :*

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mam internetową przyjaciółkę ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam internetowych przyjaciółek ale kiedyś miałam przyjaciela :-)

    Zapraszam do mnie : zuziabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś przyjaciółkę przez Internet, ale jak się spotkałyśmy to nie miałyśmy za bardzo o czym rozmawiać. Teraz jesteśmy koleżankami i czasami ze sobą piszemy, ale to nie to samo ;c
    Pozdrawiam ♥

    http://young-dreameer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram